به گزارش روابطعمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی در نشستی در جمع اعضای هیئتمدیره و هیئتعامل با بیان این مطلب به سهم روز افزون بانک در بازار اشاره کرد و رسیدن تعداد تراکنشهای ماهانه به مرز یک میلیارد مبادله پولی را نشانهای از اعتماد مشتریان به این بانک برشمرد.
او با ارائه گزارشی از روند بهبود سرعت مبادلات پولی و ارتقای زیرساختهای بانکداری دیجیتال در این بانک، افزود: تعداد مبادلات پولی از طریق ۱۰ درگاه اینترنت بانک، پایانه شعب، پایانه فروشگاهی، تلفنبانک، خودپرداز، درگاه پرداخت اینترنتی IPG، نرم افزار صاپ، کیوسک بانک، همبانک و همراه بانک به بیش از ۹۲۵ میلیون تراکنش رسیده که مبلغ مبادله شده آن توسط بانک صادرات ایران از ۵۶۲ هزار و ۵۴۴ میلیارد تومان فراتر رفته است.
سیفی در ادامه گفت: راهاندازی بانک دیجیتال سپینو در ۳۰ روز ابتدایی رونمایی، با استقبال بیش از ۳۰۰ هزار هموطن روبهرو شد که نشاندهنده اعتماد به بسترهای امن و نوین بانک صادرات است.
مدیرعامل بانک صادرات ایران اظهار کرد: امروزه سپهرکارت، نماد اعتبار در خانوادههای ایرانی است. به طوری که بیش از ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار سپهرکارت فعال در اغلب خانوادههای ایرانی وجود دارد که به عنوان سندی قابل اعتماد، مشابه اعتبار برگه چک بانک صادرات از روزگاران گذشته، مورد استفاده قرار میگیرد.
تسهیل خدمات بانکی با خودپردازها و کیوسکها
سیفی گفت: بانک صادرات ایران همچنین با در اختیار داشتن نزدیک به ۵۲ هزار دستگاه خودپرداز در اقصی نقاط کشور، بالاترین تعداد این دستگاهها را برای استفاده هموطنان فراهم کرده است که ماهانه بیش از ۴۳ میلیون تراکنش پولی و خدمات دریافت و پرداخت را تسهیل میکند. همچنین، ۱۳۰۰ کیوسک بانک صادرات نیز به تنوع خدمات بانکی افزوده است.
خدمات به فعالان کسب و کار
وی تاکید کرد: بیش از ۹۷۸ هزار پایانه فروش در بخشهای مختلف به فعالان فضای کسب و کار کشور خدمات ارائه میدهند و صاحبان مشاغل و بنگاههای اقتصادی از طریق ۲۳۶۰ درگاه IPG بانک صادرات، محصولات خود را به فروش میرسانند. این دستاوردها نشاندهنده تعهد بانک صادرات به ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد بسترهای امن مالی برای مشتریان است.