شناسهٔ خبر: 69184664 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیر فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان مشخص شد

طی حکمی از سوی محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان، حمیدرضا کلاسنگیانی (رئیس هیئت بسکتبال استان گلستان) به عنوان مدیر فنی تیم شهرداری گرگان منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدمحمدرضا سیدالنگی مدیرعامل تیم بسکتبال شهرداری گرگان، حمیدرضا کلاسنگیانی را به عنوان مدیرفنی این تیم منصوب کرد.

کلاسنگیانی شماره 13 فراموش نشدنی بسکتبال ایران در سال‌های نه چندان دور است که اولین افتخارآفرینی تیم شهرداری گرگان در دوره سرمربی گری او در سوپرلیگ ایران رقم خورده است. شهرداری گرگان با سرمربی‌گری کلاسنگیانی توانست در فصل 1398-1397 برای نخستین بار به نایب قهرمانی در لیگ دست پیدا کند و پس از آن نیز شهرداری گرگان روی ریل قهرمانی قرار گرفت.

ارزش کار کلاسنگیانی آنجایی مشخص می شود که در فصل 1398-1397 بدون بازیکن خارجی و ملی پوش و با تکیه بر بازیکنان بومی این شهر توانست اولین افتخار بزرگ را برای هواداران پرشور این تیم به ارمغان بیاورد. 

همچنین نصرت یازرلو یکی از بسکتبالیست‌های ملی پوش استان گلستان نیز در روزهای اخیر به تیم شهرداری گرگان پیوسته است. بازی دوم شهرداری گرگان در لیگ برتر امسال پنج شنبه هفته جاری ساعت 16 در سالن امام خمینی (ره) شهر گرگان برگزار خواهد شد.

شهرداری گرگان بازی نخست خود در مقابل تیم آسمان ولایت مشهد را با پیروزی پشت سر گذاشت و به دلیل امتیازات بیشتر نسبت به دیگر تیم‌ها اکنون در صدر جدول لیگ برتر بسکتبال ایران قرار دارد.

انتهای پیام/582/.

نظر شما