شناسهٔ خبر: 69183757 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نکات کلیدی در انتخاب اسپیس فریم برای ساخت غرفه‌های مقاوم

صاحب‌خبر -
نکات کلیدی در انتخاب اسپیس فریم برای ساخت غرفه‌های مقاوم
خبرگزاری آریا- اسپیس فریم نمایشگاهی در انواع مختلف و برای ساخت غرفه های جذاب و ایمن به کار می رود. این سازه که به عنوان داربست نمایشگاهی نیز شناخته می شود، می تواند مزیت های قابل توجهی در غرفه ها ایجاد کند. با توجه به تنوع بالای اسپیس فریم ها در بازار، باید هنگام خرید یا اجاره آن به نکات مختلفی توجه داشت. عدم توجه به برخی از نکات، می تواند باعث شود تا نتوان یک خرید موفقیت آمیز را تجربه کرد. در این مقاله به بررسی مهمترین نکات هنگام خرید هر کدام از اسپیس فریم ها اشاره می کنیم.

مهمترین نکات کلیدی در انتخاب اسپیس فریم های مناسب

توجه به نکات کلیدی در انتخاب اسپیس فریم ها باید با توجه به هدف و نیاز کاربران انجام گیرد. تنوع بالای این سازه در بازار باعث می شود تا افراد بتوانند مناسب ترین نمونه را با توجه به نیاز خود تهیه کنند. به عنوان مثال یکی از اهداف مخاطبان برپایی یک استیج مقاوم و پایدار است که سازه اسپیس براحتی جوابگوی نیاز این دسته از افراد است.متخصصان این حوزه، به ویژگی‌های مختلف انواع اسپیس فریم ها توجه دارند تا بتوانند قبل از خرید مخاطب، اطلاعات لازم را به آنها ارائه کنند. عدم آشنایی با ویژگی ها و مشخصات محصول باعث می شود تا کاربر نتواند محصولی متناسب با نیاز خود تهیه کند. در ادامه به برخی از اصلی ترین مشخصه ها و نکات در انتخاب اسپیس فریم ها هنگام خرید یا اجاره اشاره می کنیم.

انتخاب درست مقطع اسپیس فریم

یکی از مهمترین نکات کلیدی در انتخاب اسپیس فریم ها، داشتن اطلاعات لازم در خصوص مقطع این سازه است. در حال حاضر، انواع اسپیس فریم ها در 4 مقطع 10*10-15*15-25*25 و 30*30 در بازار عرضه می شوند. انتخاب هر کدام از این مقطع ها با توجه به شرایط پروژه و نیاز کاربران انجام می گیرد. در صورتی که نمی دانید باید کدام مقطع را انتخاب کنید، بهتر است از مشاوره و راهنمایی متخصصان استفاده کنید.

انتخاب ابعاد مناسب اسپیس فریم ها

یکی دیگر از نکات کلیدی در انتخاب اسپیس فریم ها هنگام خرید، انتخاب درست این سازه با توجه به کاربرد آن است. انتخاب ابعاد مناسب هنگام خرید اسپیس ها، می تواند مزیت هایی مثل هزینه کمتر باربری، نگهداری آسان، حمل نقل راحت، انعطاف پذیری در انجام پروژه ها را به همراه داشته باشد.

برای مثال، فردی که 10 شاخه اسپیس فریم 3 متری خریداری می کند با فردی که قصد خرید 10 شاخه اسپیس 2 متری و 10 شاخه 1 متری را دارد، هزینه یکسانی را پرداخت خواهد کرد ولی نکته اصلی در میزان کارایی آنها است. پیشنهاد ما در چنین شرایطی، مشورت با کارشناسان است تا متناسب با پروژه خود، بهترین انتخاب ابعاد را داشته باشید.

توجه به متریال استفاده شده در اسپیس فریم ها

یکی از نکات کلیدی در انتخاب اسپیس فریم ها هنگام تهیه این سازه، در نظر گرفتن جنس آن با توجه به نوع کاربرد است. ابتدا باید مشخص کرد که اسپیس ها برای چه هدفی تهیه می شوند و قرار است چقدر وزن را تحمل کنند. با مشخص کردن این موضوع، می توان جنس مناسب را بدون صرف هزینه های اضافی انتخاب کرد. تجربه نشان داده است که انتخاب نادرست در جنس اسپیس فریم ها باعث شده تا افراد هزینه های اضافی و چندباره پرداخت کنند.

توجه به نوع سازه ای که استاندارد جوشکاری در آن رعایت شود

حفظ ایمنی یکی از اولویت های انجام هر کاری است که به عنوان یکی از اصلی ترین نکات کلیدی در انتخاب اسپیس فریم ها باید در نظر گرفته شود. اسپیس ها توسط لوله های رابطی که در کلاف اصلی توسط جوش به یکدیگر متصل می شوند، به وجود می آیند. شاخه‌های این سازه در قسمت انتهایی به قطعات دیگر متصل می‌شوند که احتمال اتصال آنها در ارتفاعات بالا نیز وجود دارد.

متصل کردن لوله های رابط به اسکلت اصلی باید با استفاده از اتصالات اصلی این سازه و با روش های درست جوشکاری انجام گیرد. رعایت استانداردهای جوشکاری در این مرحله بسیار مهم و حیاتی است چون در صورت عدم توجه به این موضوع، امکان جدا شدن بخش های مختلف سازه از یکدیگر وجود دارد که تبعات سنگینی نیز به وجود خواهد آورد.

انتخاب درست نوع پوشش سازه

یکی دیگر از نکات کلیدی در انتخاب اسپیس فریم ها، نوع پوشش آن برای جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی آن است. تنوع آب و هوایی در مناطق مختلف کشور باعث شده تا نتوان از یک پوشش ثابت برای تمام مناطق استفاده کرد. به همین دلیل نیز پیشنهاد می شود که قبل از خرید نسبت به شرایط آب و هوایی خود با کارشناسان این حوزه در انتخاب مناسب ترین پوشش سازه مشورت کنید.

اهمیت توجه به نکات کلیدی در انتخاب اسپیس فریم ها

هر کدام از نکات کلیدی که در انتخاب اسپیس فریم ها به آنها اشاره شد، جزء موارد مهمی هستند که باید هنگام خرید یا اجاره به آنها توجه داشت. این سازه دارای کاربرد گسترده‌ای در حوزه‌های ساختمانی و معماری است که متناسب با نوع استفاده آن نیز باید مناسب ترین نمونه را انتخاب کرد. طبق تصور بسیاری از افراد، این سازه فقط در یک نوع خاص و با ویژگی های مشخص شده ای عرضه می شود که در تمام موقعیت ها می توان از آن استفاده کرد. برخلاف این تصور، این سازه را باید متناسب با کاربرد خود انتخاب کرد چون در غیر اینصورت نمی‌تواند نیاز مخاطب را به خوبی پوشش دهد. انتخاب اسپیس فریم نامناسب در بسیاری از مواقع باعث ایجاد هزینه های چند برابر نیز شده است.

رعایت نکات کلیدی در انتخاب اسپیس فریم ها توسط مراکز عرضه کننده محصول

کاربرد اسپیس فریم ها در غرفه سازی و بسیاری از شرایط دیگر باعث شده تا این سازه توسط تعداد زیادی از مراکز معتبر عرضه شود. این مراکز اقدام به فروش و اجاره اسپیس فریم های مختلف با توجه به نیاز و شرایط مخاطبان می کنند. البته با توجه به کاربرد گسترده این سازه در ساخت غرفه های نمایشگاهی و تجهیزات مشابه، میزان اجاره آن نسبت به خرید آن بیشتر است. با وجود چنین شرایطی نیز باید هنگام تهیه این سازه به صورت اجاره یا خرید، تمام نکاتی که در این مقاله به آن اشاره شد را در نظر گرفت. کارشناسان و متخصصانی که در شرکت های معتبر این محصول فعالیت دارند، بهترین اطلاعات را در خصوص انتخاب مناسب ترین اسپیس فریم ارائه می کنند.

چرا اسپیس سازان؟

اسپیس سازان بزرگترین تولید کننده اسپیس فریم های نمایشگاهی و ساخت بیلبورد تبلیغاتی در ایران آماده ارائه خدمات به تمامی ارگانها و نهادها دولتی و خصوصی میباشد .برای اطلاع از قیمت و موارد دیگر با کارشناسان اسپیس سازان در ارتباط باشید.همچنین با مراجعه به آدرس https://spacesazan.com شما می توانید از تمام جزئیات مربوط به اسپیس فریم ها مطلع شوید.



نظر شما