شناسهٔ خبر: 69180976 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهید نیلفروشان در اصفهان اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تشییع پیکر مطهر شهید نیلفروشان در اصفهان در صبح روز پنجشنبه؛ بیست و ششم مهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ علی اصغر زارع ضمن عرض تسلیت شهادت سردار نیلفروشان گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در راستای هرچه بهتر و با شکوهتر برگزار شدن مراسم  تشییع پیکر مطهر شهید و در راستای خدمت به تشییع کنندگان عزیز به اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت های ترافیکی اقدام کرد که به شرح زیر است:

ـ از ساعت یک بامداد پنجشنبه توقف هر نوع وسایل نقلیه در محدوده‌های منتهی به چهار راه نور باران، میدان بزرگمهر، چهار راه آبشار،‌ طول خیابان امام سجاد علیه السلام(مسیر رفت و برگشت) به سمت میدان شهید لاوی و گلستان مطهر شهدا ممنوع خواهد بود.

ـ همچنین از ساعت 6 صبح تردد هر نوع وسایل نقلیه در مسیرهای خیابان‌های منتهی به میدان احمد آباد، تقاطع‌های ولی عصر -صغیر، تقاطع توانا - خیابان احمد آباد، تقاطع آتشنشان - پروین ،تقاطع آل خجند- سروش به سمت میدان احمد آباد ممنوع است.

ـ تردد در تمام مسیرهای اصلی و فرعی منتهی به خیابان خیابان بزرگمهر، چهار راه هشت بهشت و چهار راه نور باران؛ حاشیه شمالی میدان خواجو به سمت میدان‌ بزرگمهر؛ تقاطع حمزه در خیابان‌ مشتاق  و چهارراه نور باران به سمت میدان‌ بزرگمهر؛ میدان بزرگمهر به سمت چهارراه آبشار؛ جنوب پل خواجو به سمت میدان فیض و چهارراه آبشار؛ پل غدیر در خیابان آبشار سوم به سمت چهار راه آبشار ممنوع خواهد بود.

ـ همچنین تردد در مسیرهای میدان فیض به سمت چهارراه آپادانا؛ چهارراه آپادانا به سمت میدان لاوی؛ تقاطع آیت الله رحیم ارباب به سمت تقاطع سپهسالار و تمام مسیرهای منتهی به خیابان امام سجاد(ع)؛ چهارراه فرایبورگ و میدان بسیج به سمت گلستان مطهر شهدا و میدان فیض و برعکس؛ میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا؛ خروجی بزرگراه شهید همت به سمت میدان شهید لاوی محدود خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در پایان گفت: لازم به ذکر است با توجه به محدودیت و کمبود ظرفیت‌ پارکینگ‌ها و در نظر گرفتن اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی برای ایاب و ذهاب شهروندان حتی المقدور ضمن استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی از تردد در محدوده‌های مذکور خودداری کرده ودرخواست می‌شود پلیس راهنمایی و رانندگی را در اجرای ماموریت یاری رسانده و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

زارع خاطرنشان کرد: محل پارک اتوبوس‌های ایاب و ذهاب طول خیابان‌های لاهور، حمزه اصفهانی، آزادگان، فرایبورگ، کنارگذرهای خیابان شهید لاوی، سلمان فارسی، آبشار دوم و سوم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/163

نظر شما