شناسهٔ خبر: 69178262 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار مشهد اعلام کرد؛

برخورد قاطع با مدیران غایب در شورای اداری شهرستان مشهد

مشهد- فرماندار مشهد گفت: مدیرانی که در شورای اداری شهرستان حضور پیدا نکنند، قطعاً برخورد قاطعانه با آنها صورت خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری طی نشست شورای اداری مشهد که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: از زحمات استاندار سابق قدردانی می‌کنیم و برای استاندار جدید خراسان رضوی آرزوی توفیق و موفقیت در این مسئولیت داریم.

فرماندار مشهد با اشاره به رذالت‌های دشمن در منطقه افزود: امروز دشمن همانند دوران صدر اسلام، تمام قوای خود را گذاشته تا در ادامه روند گفتمان و حاکمیت اسلامی خدعه ایجاد کند.

وی تاکید کرد: با حادثه عاشورا گفتمان اسلام پرشورتر ادامه پیدا کرد ولی انسان‌های آن زمان شکست خوردند و آزموده شدند.

داوری با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ که ضربات ویرانگری به رژیم کودک‌کش صهیونیستی وارد کرد، گفت: پس از این عملیات و با وجود تهدیدات این غده سرطانی، ولی امر مسلمین جهان در اوج رعب و وحشت دشمن، نماز جمعه نصر را برگزار کردند و با حضور پرشور امت اسلامی حماسه آفریدند. لذا دشمن مبهوت ماند و پیاپی ضربه می‌خورد.

فرماندار مشهد با بیان اینکه انعکاس عظمت عملیات وعده صادق ۲ و نماز جمعه نصر مقام معظم رهبری باید به خوبی تبیین و اطلاع‌رسانی شود، ادامه داد: انتظار ما از شورای اداری شهرستان این است که برجسته‌تر از بخش‌های دیگر به این مهم بپردازند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به اعضای شورای اداری شهرستان تصریح کرد: همه بخش‌های اداری شهرستان مشهد مقدس باید مصمم‌تر از گذشته برنامه‌ریزی و فعالیت کنند.

داوری همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت اظهار کرد: میزبانی از پیکر مطهر سردار شهید عباس نیلفروشان افتخاری است که نصیب شهر امام مهربانی‌ها شده است و در این راستا مردم مشهد مقدس در جوار بارگاه منور رضوی، مراسم بدرقه باشکوهی را برگزار خواهند کرد.

فرماندار مشهد با اشاره به در پیش بودن اجلاسیه شهدای وحدت تاکید کرد: انتظار است که در مشهد مقدس، همه بخش‌ها با همکاری و تعامل؛ زمینه برگزاری باشکوه این اجلاسیه را فراهم کنند.

وی با اشاره به روز جهانی استاندارد و اهمیت رعایت کیفیت کالاها منطبق با «استاندارد» خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم روند به سمت استانداردسازی در دستگاه‌های اجرایی، توسعه و رشد پیدا کند. همچنین دستگاه‌های متولی باید در این حوزه مطالبه‌گری کنند.

داوری خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: دستگاه‌ها برای گرفتن سهم بودجه پروژه‌های شهرستان مشهد مقدس نباید کوتاهی کنند. بر این اساس دستگاه‌هایی که عملکرد خوبی در حوزه‌های مختلف داشته باشند، طی شورای اداری بعدی تجلیل خواهند شد.

فرماندار مشهد با اشاره به اینکه شورای اداری مهم‌ترین جلسه در شهرستان است، هشدار داد: مدیران و مسئولانی که در شورای اداری شهرستان حضور پیدا نکنند، قطعاً برخورد قاطعانه با آنها صورت خواهد گرفت. در این راستا مدیران باید در جلسات شورای اداری حضوری فعال داشته باشند.

نظر شما