شناسهٔ خبر: 69175392 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بیش از حد کند شده بود

بایرن به این دلیل از شر دلیخت خلاص شد

چرا بایرن مونیخ تصمیم به فروش ماتیس دلیخت به منچستریونایتد گرفت؟ در انگلیس دلیل جالبی کشف کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در تابستان امسال تصمیم گرفت که ماتیس دلیخت را در فهرست فروش بگذارد و او را به منچستریونایتد فروخت.

مدافع میانی هلندی که در سال 2022 با سر و صدای زیاد از یوونتوس وارد آلمان شد، در دو فصلی که در آنجا سپری کرد، قانع کننده کار نکرد و باشگاه او را در ماه ژوئن وارد بازار کرد تا اینکه منچستر یونایتد برای خرید او دست به کار شد.

چرا ماجراجویی بازیکن سابق آژاکس در بوندسلیگا اینقدر زود به پایان رسید؟

دلایل متعدد است، اما یکی از آنها  توسط "دیلی میل" فاش شده است. ظاهراً این مدافع سرعتش را از دست داده بود و کندترین مدافع میانی بایرن محسوب می‌شد. به گفته رسانه مذکور، دلیل این افت سرعت، ساعت‌ها وقت گذراندن او در سالن بدنسازی باشگاه بود که باعث افزایش حجم عضلانی و در نتیجه چابکی کمترش شد.

دلیخت دیگر در سیستم بازی وینسنت کمپانی، سرمربی جدید بایرن مونیخ، که برای مدافعان سریع طراحی شده است، نمی‌گنجید. از این نظر، اوپامکانو و کیم سریع‌تر بودند. صرف نظر از صحت یا غلط بودن این ادعا، به نظر می‌رسد با توجه به بازی‌های دلیخت در شروع فصل منچستریونایتد، تا حد زیادی این ادعا می‌تواند درست باشد.

در انگلیس نیز از دلیخت انتقادات زیادی می‌شود، حتی بیشتر از مگوایر. او در تیم ملی هلند نیز نمایش‌های قبل را ارائه نداده است.

نظر شما