شناسهٔ خبر: 69147272 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

کیش اینوکس، محیطی تخصصی برای تبادل افکار و ارتقای بازار سرمایه

یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اهمیت نمایشگاه کیش اینوکس گفت: این رویداد تخصصی با برگزاری پنل‌های کاربردی و تبادل افکار میان فعالان بازار، فرصتی مناسب برای ارتقای دانش سرمایه‌گذاری و آشنایی با ابزارهای مالی فراهم می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین،  دبیرخانه کیش اینوکس و به نقل از شهر بورس، برزو حق شناس، کارشناس بازار سرمایه درباره برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس اظهار داشت: دو هدف را می‌توانیم از نمایشگاه‌های مالی در نظر بگیریم؛ یکی بحث آشنایی بیشتر مردم با بورس، ابزارهای مالی،کارگزاری‌ها بانک‌ها و بیمه‌ها است و دیگری بحث محیط‌های تخصصی که من جنبه دوم را مهم‌تر در نظر می‌گیرم.

وی ادامه داد: نمایشگاه تهران به دلیل دسترسی عموم و نزدیکی، بیشتر پذیرای مردم عادی است اما نمایشگاه کیش محیط بسیار تخصصی است که پنل‌های بسیار جذاب و کابردی برای سرمایه‌گذاران در آن برپا می‌شود.

این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: این مسئله به ارتقای بازار، آشنایی بیشتر فعالان و تبادل افکار کمک می‌کند که ارجحیت به نمایشگاه تهران پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت بازار سرمایه مردم عادی کمتر در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند، گفت: مخاطب عادی بعد از سال ۱۳۹۹ با بازار سرمایه قهر کرده که در این صورت نمایشگاه تهران شاید مقداری به این آشتی کمک کند اما کیش بیشتر به دلیل صحبت‌های تخصصی، تبادل افکار و نظرات مفید بوده است.

برچسب‌ها:

نظر شما