شناسهٔ خبر: 69146168 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:

قهرمانان ورزشی مایه امید و غرور ملی هستند

شهرکرد-مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری قهرمانان ورزشی را امید و غرور ملی برشمرد و گفت: یک ورزشکار قهرمان علاوه‌بر قدرت بدنی و ورزش حرفه‌ای باید منش پهلوانی را در خود پرورش دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تجلیل از قهرمانان، نام‌آوران، پیشکسوتان، داوران و مربیان برتر شهرستان کیار برگزار شد.

این مراسم با حضور سید شجاع زیلابی فرماندار شهرستان کیار، حجت‌الاسلام والمسلمین یدالله زمانی امام جمعه شهرستان، محمود سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان، مسئولان استانی و شهرستانی برگزار و از قهرمانان پیشکسوتان، مربیان و داوران برتر شهرستان کیار با اهدای تندیس و جوایز تقدیر شد.

محمود سلیمی در این آئین، قهرمانان ورزشی را امید و غرور ملی برشمرد و اظهار کرد: یک ورزشکار قهرمان و نام‌آور علاوه‌بر قدرت بدنی و ورزش حرفه‌ای باید منش و روحیه پهلوانی را در خود پرورش دهد چراکه در کشور ایران اسلامی منش پهلوانی از ورزش ناگسستنی است و یک بخش مهمی از ورزش محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش در واقع سرمایه‌گذاری در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و توسعه نشاط اجتماعی است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: ارج نهادن به تلاش‌ها و زحمات این قهرمانان ورزشی یک امر مهم است و نام‌آوران ورزشی با تلاش و پشتکار خود احساس غرور و امید را در دل مردم شهرستان کیار و کشور به وجود می‌آورند.

سلیمی با اشاره به درخشش برادران صمیمی در رشته پرتاب دیسک در سطح جهانی بیان داشت: برادران صمیمی با همت، تلاش و عزم راسخ در زمین‌های خاکی شهرستان کیار به مقام‌های برتر المپیک دست یافتند و داریوش صمیمی نیز از این شهرستان یکی از مربیان برتر دو و میدانی در سطح کشور است.

نظر شما