شناسهٔ خبر: 69146027 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

سردار یوسفعلی زاده:

حمایت از جبهه مقاومت اسلامی بر همه امت اسلامی واجب است/ حمایت از جبهه مقاومت رسالت نخبگان حوزوی

حوزه / مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی تأکید کرد :حمایت از جبهه مقاومت فریضه واجب برای همه امت اسلامی است به‌ویژه نخبگان، اساتید، حوزویان و اهل علم، کسانی که تریبون دارند و اهل‌قلم هستند وارد این میدان شوند؛ امروز روزی است که اسلام نیاز به یاری آحاد امت دارد و نباید تنها گذاشت.

صاحب‌خبر -

سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، در پاسخ به سؤال خبرنگار حوزه پیرامون وظیفه نخبگان حوزه و دانشگاه در تبیین جبهه مقاومت گفت: در خصوص تکلیف و وظیفه آحاد امت حزب‌الله و مردم مسلمان رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند فرض است بر همگان که از جبهه مقاومت از رزمندگان حزب‌الله در لبنان و حماس در سرزمین‌های اشغالی حمایت شود.

وی تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت به‌عنوان خط مقدم و پیشانی دفاعی امت اسلام بایستی توسط همه آحاد امت اسلامی، به‌ویژه حکومت‌ها حمایت شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی،بابیان اینکه امروز حفظ وحدت، پیروی از ولایت و استحکام درحرکت و تداوم جبهه مقاومت از جمله وظایف اقشار مختلف به‌ویژه نخبگان حوزه و دانشگاه است، افزود: امروز باید با قاطعیت پشت سر ولایت حرکت کرد و حمایت جدی از جبهه مقاومت را نشان داد؛ جبهه مقاومت خط مقدم درگیری حق و باطل و خط مقدم حرکت امت اسلام در مقابل جهان خواران و نظام سلطه است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما همراهی، همکاری و حضور جهادی در این عرصه‌ها است، گفت: جهاد تبیین، جهاد دفاعی، جهاد نظامی، پشتیبانی تدارکاتی و حمایت‌های معنوی و عاطفی در همراهی با جبهه مقاومت از جمله وظایف نخبگان جامعه اسلامی است.

وی تأکید کرد: حمایت از جبهه مقاومت فریضه واجب برای همه امت اسلامی است به‌ویژه نخبگان، اساتید، حوزویان و اهل علم، کسانی که تریبون دارند و اهل‌قلم هستند وارد این میدان شوند؛ امروز روزی است که اسلام نیاز به یاری آحاد امت دارد و نباید تنها گذاشت.

سردار یوسفعلی زاده خاطرنشان کرد: با هدایت‌های پیامبرگونه امام خامنه‌ای و حضور توانمند آحاد امت اسلام به‌ویژه رزمندگان جبهه مقاومت، اسرائیل غاصب این دشمن زبون و مستأصل به‌زودی به زباله‌دان تاریخ فرستاده خواهد شد و مرگ رژیم منحوس و جنایتکار و خبیث صهیونیستی خیلی زودتر از ۲۵ سال رقم خواهد خورد.

وی گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت در این عرصه اقداماتی انجام داد است و نباید منتظر مناسبت و روز خاصی برای تبیین فرهنگ مقاومت بود، باید هرروز فعالیت جهادی، انقلابی در حوزه جهاد را تبیین کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی یادآور شد: استفاده از ظرفیت هنر و سینما، پاسخ به سؤالات و شبهات در نشر ارزش‌ها و معارف دفاع مقدس از جمله وظایف مستمری است که باید هرروز دنبال شود تا بتواند در جامعه اثرگذار عمل کرد.

نظر شما