شناسهٔ خبر: 69144507 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مک‌کارتی:

فقط گواردیولا می‌تواند منچستریونایتد را نجات دهد!

بنی مک ‌کارتی، مربی سابق منچستریونایتد، معتقد است که تنها پپ گواردیولا می‌تواند این تیم را از بحران خارج کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فصل گذشته عملکرد بسیار ضعیفی داشت و نتوانست نتایج مد نظر را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به دست آورد و همین باعث شد که مدیران این باشگاه به فکر ایجاد تغییراتی در ساختار مدیریتی و همچنین کادر فنی این تیم باشد و بازیکنان جدیدی را هم به خدمت بگیرند.

اما تغییرات به وجود آمده‌ هم نتوانست شرایط را برای شیاطین سرخ بهتر کند و بحران در این تیم همچنان در فصل جدید هم در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ادامه دارد و فشارها روی بازیکنان و کادر فنی و همچنین مدیران برای اخراج اریک تن‌هاخ روز به روز بیشتر می‌شود و ادامه شرایط برای آنها بسیار دشوار است.

مک کارتی که پیش از این دو فصل به عنوان مربی در کادر فنی یونایتد حضور داشت و در پایان فصل گذشته این تیم را ترک کرد در گفت‌وگو با سوپر اسپورت اظهار داشت: "می‌توانم تصور کنم که اریک چه روزهای سختی را در این تیم سپری می‌کند. او یکی از سخت‌کوش‌ترین مربیانی است که در طول عمر حرفه‌ای‌ام با آنها برخورد کرده‌ام. دقت او به جزئیات واقعاً باورنکردنی است. این مرد هر شب ساعت چهار صبح می‌خوابد.

وقتی شما این همه زحمت می‌کشید انتظار دارید که جواب خوبی بگیرید اما این اتفاق رخ نداده است. مردم مدام از تغییر سرمربی صحبت می‌کنند و این را بهترین راه می‌دانند. چه کسی قرار است جانشین او شود؟ مربیان بهتری نیستند که بتوانند از او بهتر در یونایتد عمل کنند. مگر این که این باشگاه بتواند گواردیولا را به خدمت بگیرد. در غیر این صورت بعید می‌دانم که مربی بهتری از تن‌هاخ داشته باشند."

نظر شما