شناسهٔ خبر: 69142681 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حکم معاون آموزشی وزیر علوم؛

سرپرست جدید دفتر گسترش آموزش عالی منصوب شد

زهرا سیفی

سرپرست دفتر گسترش آموزش عالی طی حکمی از سوی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی روح الله رازینی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، منیژه بهامیریان به عنوان سرپرست دفتر گسترش آموزش عالی منصوب شد.

معاون آموزشی وزارت علوم، در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دفتر گسترش آموزش عالی ضمن قدردانی از زحمات مدیر کل سابق دفتر گسترش آموزش عالی گفت: سعی ما بر این خواهد بود تا از تجربیات وی به صورت بهینه استفاده شود.

در حکم معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به سرپرست دفتر گسترش آموزش عالی آمده است:

نظر بـه تعهـد، سوابـق و تجربیـات ارزنـده سـرکارعالی در حـوزه آمـوزش عـالی، بـه مـوجب ایـن حکم به عنوان سرپرست دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می شوید.

انتظار می رود با اتکال به خداونـد متعال و اهتمام به عدالت محوری و قانون مداری، افزایش انضباط در انجام امور دفتر و سـرعت پاسـخگوئی در چارچوب قوانین و مقررات، اصلاح فرایند شورای گسترش آموزش عالی وکمیسـیون هـا و کارگروه های مربوطه، پیاده سازی مفاد برنامه هفتم پیشـرفت کشور در حوزه گسترش آموزش عالی و توجه به مأموریت گرایی و آمایش آموزش عالی را در اولویت اهداف و مأموریت های محوله قرار دهید.

امیـد است با رعایت قوانین و اسـناد بالادستی در زمینه تحقق آرمان های تبیین شده مندرج در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند دانشگاه اسلامی موفق و مؤید باشید.

نظر شما