شناسهٔ خبر: 69111061 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دبیر تشکل دختران حاج قاسم سلیمانی چهاردانگه خبر داد؛

برگزاری اولین اردوی دخترانه تبینی فرهنگی شهر چهاردانگه

اسلامشهر- دبیر تشکل فرهنگی احتماعی دختران حاج قاسم سلیمانی شهر چهاردانگه از برگزاری اردوی دخترانه فرهنگی اجتماعی خبر داد.

صاحب‌خبر -

فاطمه الزهرا قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این رویداد فرهنگی اجتماعی دخترانه که در نوع خود اولین در منطقه و استان تهران محسوب می‌شود در محل مصلی شهر چهاردانگه با گردهمایی دختران دغدغه مند و فعال فرهنگی و با هدفگذاری طراحی زیست بوم فرهنگی اجتماعی شهر چهاردانگه برگزار شد.

دبیر اولین رویداد تشکل فرهنگی اجتماعی دختران حاج قاسم سلیمانی شهر چهاردانگه افزود: خوشبختانه این گردهمایی با حضور جمعی از دختران شهر چهاردانگه برگزار شد که قطعاً با بررسی کارکردهای فرهنگی اجتماعی این تشکل دخترانه، فعالیت‌های بعدی با هدف اثربخشی هرچه بیشتر این تشکل خودجوش توسعه خواهد یافت.

وی گفت: دختران حاج قاسم سلیمانی با شرکت در دوره‌های اردویی و طی دوره‌های رشد عالی و جامع، زمینه ساز رشد و پروش ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی محلی و منطقه‌ای خواهند بود.

قاسمی افزود: این اردوی فرهنگی در دو شبانه روز با حضور دختران حاج قاسم سلیمانی در محل مصلی شهر چهاردانگه برگزار شد که میزبان برخی چهره‌های شاخص فرهنگی استانی و دولتی نیز بود.

نظر شما