شناسهٔ خبر: 69060486 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

النعیمات اردنی‌ها به دیدار با کره نمی‌رسد!

مصدومیت چهره خاص فوتبال آسیا در قطر

به نظر می‌رسد تیم ملی اردن برای انجام دو دیدار مقابل کره جنوبی و عمان یک غایب بسیار مهم دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که امروز بسیاری از تیم‌های ملی در قاره آسیا، نخستین جلسه تمرینی خود را آغاز کردند و خودشان را برای انجام سومین دیدار در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا آماده کردند، تیم ملی اردن پیش از انجام یک دیدار سخت مقابل کره جنوبی با یک اتفاق غیرمنتظره روبرو شد. 

یزن النعیمات که در کنار موسی التعمری به عنوان دو چهره اصلی تیم ملی اردن محسوب می‌شود، در جریان دیدار این هفته تیم العربی قطر از ناحیه دنده دچار آسیب دیدگی شده و مصدومیت او به گونه‌ای است که باشگاه قطری سعی دارد بتواند مانع از حضور او در اردوی تیم ملی اردن شود تا این بازیکن اردنی هرچه زودتر دوران نقاهت خودش را در طی این ۱۰ روز پشت سر بگذارد و بتواند هرچه زودتر دوباره به میادین بازگردد. 

لازم به ذکر است این بازیکن اردنی به تازگی از نگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا در کنار اکرم عفیف و سئول یونگ وو، به عنوان یکی از سه کاندیدای برتر سال فوتبال در این قاره معرفی شد و عملکرد بی‌نظیر او در طی یک سال گذشته و علی الخصوص جام ملت‌های آسیا، عاملی مهم برای شگفتی‌سازی تیم ملی اردن و راهیابی این تیم به فینال این رقابت‌ها بود. 

النشامی‌ها قرار است در یک هفته اخیر دو بازی مهم مقابل کره جنوبی و عمان انجام دهند که با توجه به صدرنشینی آنها در گروه B، کسب ۳ امتیاز هر دو بازی بسیار مهم و حساس تلقی می‌شود.

نظر شما