شناسهٔ خبر: 69059654 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

انریکه خطاب به امباپه: مثل مایکل جردن باش!

کلیپ جالب توجهی از صحبت‌های تاکتیکی لوئیز انریکه با کیلیان امباپه پیش از بازی برگشت فصل گذشته پاری‌سن‌ژرمن مقابل بارسلونا توسط مستندسازان اسپانیایی منتشر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، یک گروه مستندساز ورزشی در اسپانیا، در اقدام قابل توجهی اقدام به ساخت یک مستند درخصوص سرمربیگری لوئیز انریکه در پاری‌سن ژرمن کرده است که لحظاتی از صحبت‌های تاکتیکی لوئیز انریکه با کیلیان امباپه مهاجم فصل گذشته این تیم را نیز در این فیلم به تصویر کشیده‌اند. صحبت‌هایی که قبل از بازی برگشت پی اس جی مقابل بارسلونا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته ضبط شده است.

در این ویدئو لوئیز انریکه به تنهایی مشغول انتقال نکات تاکتیکی به کیلیان امباپه فوق ستاره خط حمله آن روزهای پاری‌سن ژرمن است و با لحن نسبتا تند حضور در کارهای دفاعی را به او یادآوری می‌کند. انریکه خطاب به امپایه می‌گوید: "من می‌دانم که تو عاشق مایکل جردن هستی. جردن همان کسی بود که از تمام هم‌تیمی‌هایش مانند یک پدر از پسربچه دفاع می‌کرد. بدون شک تو یک پدیده‌ای، یک بازیکن در سطح جهانی اما این برای من کافی نیست.

یک رهبر واقعی کسی است که می‌تواند به تیم در گل نخوردن هم کمک کند. در بحث حمله، چیزی برای گفتن در مورد تو ندارم اما باید در بحث دفاعی نیز به بهترین بازیکن تاریخ تبدیل شوی. این یعنی یک رهبر، یک مایکل جردن؛ آیا همه چیز روشن و واضح است؟"

گفتنی است سخنان انریکه با امباپه بسیار تاثیر گذار بود چرا که پاری‌سن ژرمن در بازی برگشت با نتیجه ۴-۱ از سد بارسلونا گذشت و کیلیان امباپه نیز مقابل آبی اناری‌ها دبل کرد.

نظر شما