شناسهٔ خبر: 69046721 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گزارشگر لیگ امارات تا صبح فریاد کشید؛

اثر هنری با کلاس جهانی - خالق: سردار آزمون

سردار آزمون در جدال با بنی یاس گلی بسیار زیبا را به ثمر رساند که از حالا گزینه نخست عنوان برترین گل فصل محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، شباب الاهلی امارات تا پایان هفته پنجم لیگ این کشور به لطف عملکرد درخشانی که بازیکنان این تیم و علی الخصوص سردار آزمون در خط آتش و سعید عزت الهی در میانه زمین داشته، فرم بسیار ایده‌آلی را تجربه کرده و با آمار ۱۰۰ درصد پیروزی صدرنشین لیگ امارات است.

ویدئو: 355145

در این بین، روز گذشته شباب الاهلی در ایستگاه پنجم لیگ ادنوک برابر بنی یاس قرار گرفته که در جریان پیروزی ۵ گله این تیم، هر دو بازیکن ملی پوش و ایرانی شباب الاهلی گلزنی کردند اما گلی که سردار آزمون وارد دروازه حریف کرد، گلی در سطح کلاس جهانی بود و حتی زیبایی این گل، گزارشگر این بازی را نیز به وجد آورد.

گیلرمو ابتدا خودش را به مرکز زمین نزدیک کرد و با سعید عزت الهی و یوری سزار مثلث تشکیل دادند و سردار آزمون هم در فاصله‌ای نزدیک به انها، پشت قوس محوطه جریمه حضور داشت. پاس کاری پی در پی سه هافبک مرکزی شباب الاهلی باعث شد تا مدافعان این تیم به سمت بالا حرکت کنند و این اتفاق سبب شد تا سردار آزمون که تارگت اصلی خط دفاع بنی یاس بود، رها شود و پس از اینکه گیلرمو، سردار را پیدا کرد، این مهاجم ایرانی با توانمندی و مهارت به خصوص خود ابتدا توپ را از بین پاهای بروکا گذر داد و با شلیکی مرگبار قلب دروازه بنی یاس را هدف گرفت تا گلی تماشایی به ثمر برساند.

2091799

این گل سردار آزمون در فضای مجازی نیز مورد توجه کاربران اماراتی قرار گرفت و گل زیبای سردار آزمون از حالا تبدیل به گزینه‌ای بالقوه برای برترین گل فصل شد!

سردار آزمون تابستان متفاوتی را سپری کرد، قید تمام پیشنهادهای اروپایی خود را زد و به آسیا برگشت تا پیراهن شباب الاهلی امارات را بر تن کند. آزمون در شرایطی این تصمیم را گرفت که سویا در اسپانیا و یکی دو تیم از بوندسلیگا شرایط جذب او را بررسی می‌کردند. مهاجم تیم ملی اما با امضای قراردادی ۳ ساله به عضویت الاهلی در آمد تا هم در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا و هم لیگ و جام حذفی امارات به میدان برود.

سردار از وقتی پیراهن الاهلی را پوشیده، انواع و اقسام آمارهای موفق را به نام خود ثبت کرده. او در ۹ بازی ۹ گل زده و یک پاس گل داده که البته ۵ گل او در لیگ به ثمر رسیده تا سردار مطابق انتظار در صدر جدول برترین گلزنان لیگ امارات باشد.

2091793

او همراه با عادل تارابات مهاجم النصر، یوسف نیاکاته از بنی یاس، کایو مهاجم مرکزی الشارجه و عمر خربین چهره سرشناس الوحده امارات با ۵ گل زده برابر است و در بین بازیکنانی که در این تابستان وارد این کشور شدند، هیچ چهره‌ای به اندازه او روی گل های تیمش اثرگذاری نداشته است. این گل سردار به قدی زیبا بود که گزارشگر لیگ امارات نتوانست جلوی خودش را بگیرد و با هیجان به تمجید از این ستاره تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و گفت:"چه گلی! یک گل در کلاس جهانی. یک ضربه نهایی قدرتمند از استعدادی که از بایرلورکوزن به خدمت گرفته شد.اول یک مکث و بعد یک ضربه آخر استثنایی. سردار آزمون بازیکنی با کیفیت فوق‌العاده؛ چه خریدی برای شباب الاهلی!"

با این عملکرد درخشان اصلا بعید نیست که در نقل و انتقالات پیش رو تیم های اروپایی برای به خدمت گرفتن سردار آزمون اقدام کنند و شاید دوباره او را در سطح اول باشگاهی اروپا ببینیم.

نظر شما