شناسهٔ خبر: 69045370 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر تعاون روستایی استان قزوین خبر داد؛

توزیع آرد روستایی از طریق سامانه یکپارچه مدیریت آرد

قزوین- مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: راستای خدمات رسانی و دسترسی روستائیان و کشاورزان به خدمات سهل‌تر، دقیق‌تر و شفاف‌تر، ‌توزیع آرد خام در سامانه یکپارچه مدیریت آرد ثبت می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام رحمانی صبح دوشنبه در جلسه هماهنگی توزیع آرد روستایی و شهری با بیان اینکه شبکه تعاون روستایی به علت گستردگی و ارتباط مستمر و مستقیم با مردم نقش مهمی در توزیع آرد روستایی و شهری ایفا می‌کند، اظهار کرد: آرد یکی از نیازهای ضروری و از مایحتاج روزانه برای تامین غذا است، از این رو در این زمینه فعالیت ها به صورت دقیق، منظم صورت گیرد.

وی افزود: در سطح شهرستان‌ها با کمک اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی روستایی تحت پوشش توزیع آرد روستایی و شهری انجام می‌گیرد.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین ادامه داد: در راستای خدمات رسانی و دسترسی روستائیان و کشاورزان به خدمات سهل تر، دقیق تر و شفاف تر، توزیع و عرضه آرد خام در سامانه یکپارچه مدیریت آرد ثبت می شود.

وی در پایان یادآور شد: خدمات رسانی به کشاورزان و روستائیان یکی از مهم ترین فعالیت های شبکه تعاونی روستایی محسوب می شود و هدف این شبکه از توزیع آرد ارائه خدمت بهتر و ایجاد رضایتمندی این قشر زحمتکش است.

نظر شما