شناسهٔ خبر: 69045037 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاونت امور ورزشی چهارمحال و بختیاری:

طرح اوقات فراغت تابستان در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

شهرکرد_معاونت امور ورزشی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح اوقات فراغت تابستان در رده‌های سنی مختلف در رشته‌های متنوع ورزشی در سراسر استان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

عبدالله جهانبخشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از شرکت ۹۰ هزار نفر در طرح اوقات فراغت تابستان در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در راستای توانمندسازی این قشر افزود: طرح اوقات فراغت تابستان در رده‌های سنی مختلف در رشته‌های متنوع ورزشی در سراسر استان برگزار شد.

معاونت امور ورزشی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: استان دارای ۱۶۰ اماکن ورزشی روباز، سرپوشیده و آبی است که در تابستان سال جاری خدمات لازم را در قالب طرح اوقات فراغت به جامعه هدف ارائه کرده است.

جهانبخشی عنوان کرد: طرح اوقات فراغت تابستان در زمینه‌های آموزش رشته ورزشی، برگزاری مسابقات، همایش‌های فرهنگی و ورزشی، جشنواره‌های بازی‌های بومی محلی در راستای بهینه سازی و بهره‌مندی جامعه هدف از تعطیلات تابستان مدارس برگزار شده است.

وی ورزش را لازمه تندرستی، شادابی، نشاط و پویایی جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: ورزش نقش مهم و اثرگذار در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد و با توسعه فرهنگ ورزش می‌توان هزینه‌های درمانی را نیز به حداقل میزان رساند.

نظر شما