شناسهٔ خبر: 69040111 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سوسیه‌داد ۱-۱ اتلتیکو

ادامه ناکامی‌های سیمئونه: برد در لحظات آخر پرید!

پیروزی اتلتیکو مادرید در مقابل رئال سوسیه‌داد، در لحظات پایانی از دست رفت و دو تیم به تساوی ۱-۱ رسیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روند ناکامی‌های اتلتیکو مادرید ادامه دارد. آنها پس از تساوی در دربی مادرید و سپس شکست سنگین برابر بنفیکا، امشب مقابل رئال سوسیه‌داد با نتیجه ۱-۱ متوقف شدند.

ویدئو: 355191

ترکیب دو تیم

رئال سوسیه‌داد: رمیرو، آرامبورو، زوبیلدیا، آگرد، لوپز، سوچیچ، زوبیمندی، گومز، کوبو، اویارزابال، بکر

اتلتیکو مادرید: اوبلاک، ویتسل، خیمنز، لنگله، مولینا، باریوس، کوکه، گالاگر، گالان، آلوارز، گریزمان

هواداران اتلتیکو مادرید برای دیدن سومین گل خولین آلوارز در لباس این تیم، انتظار زیادی نکشیدند. این بازیکن در دقیقه ۱ بازی توانست حساب کار را ۱-۰ کند و تیم سیمئونه را خیلی زود جلو بیاندازد.

در ادامه سوسیه‌داد برای زدن گل مساوی تلاش زیادی کرد و چندین موقعیت خوب به دست آورد اما روی بی‌دقتی بازیکنان این تیم و عملکرد خوب یان اوبلاک، بازی در نیمه اول با همان نتیجه ۱-۰ به پایان رسید.

نکته قابل توجه و حاشیه‌ساز در این نیمه، شعارهای عجیب هواداران سوسیه‌داد علیه گریزمان و توهین به این بازیکن بود که واکنش‌های بسیار در فضای مجازی به دنبال داشت.

پایان نیمه اول

در نیمه دوم بازی پایاپای دنبال شد و اتفاق خاصی در آن رخ نداد تا اینکه در لحظات پایانی، لوکا سوچیچ توانست دروازه اتلتیکو را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

در نهایت این دیدار با نتیجه ۱-۱ خاتمه یافت تا اتلتیکو مادرید ۱۷ امتیازی در رده سوم، با رئال مادرید و بارسلونا بیشتر شود و رئال سوسیه‌داد نیز در رتبه پانزدهم به امتیاز ۹ برسد.

پایان بازی

توپ گل گل‌ها:

1مشکی

2091721

در اولین دقیقه مسابقه، آلوارز در سمت چپ محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق، اتلتیکو را به گل اول رساند.

1مشکی1

2091723

برتری یک گله اتلتیکو در دقیقه ۸۴ از بین رفت. جایی که شوت پشت محوطه سوچیچ به گوشه بالای سمت راست دروازه اوبلاک رفت و بازی مساوی شد.

نظر شما