شناسهٔ خبر: 69035707 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

بهجت پور خبر داد: آغاز جذب مشاوران حوزه های علمیه خواهران

صاحب‌خبر -

شفقنا- مدیرکل اداره تهذیب و تربیت حوزه های علمیه خواهران گفت: مراحل ساماندهی و جذب مشاوران حوزه­ های علمیه خواهران با انجام مصاحبه علمی روانشناختی متقاضیان مشاوره استان قم آغاز شد.

به گزارش شفقنا، خانم زینب بهجت‌پور با اشاره به لزوم ضابطه­‌مندی و تخصص محوری مشاوران حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره به طلاب و خانواده های آنها، با استناد به سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ حوزه‌های علمیه خواهران و مصوبه شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران، ساماندهی و جذب مشاوران حوزه­‌های علمیه خواهران در دستور کار معاونت فرهنگی تبلیغی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در دومین فرآیند ساماندهی و جذب، مشاورانی که پس از آزمون کتبی سال ۱۴۰۱ حائز رتبه قبولی یا قبولی مشروط، شده­‌اند، برای مصاحبه علمی روانشناختی از آنان دعوت بعمل آمده و با هماهنگی معاونت­‌های فرهنگی استان­‌ها به تدریج این فرایند ادامه خواهد یافت.

وی عنوان کرد: مصاحبه اولین گروه متقاضی در تاریخ ۱۶ مهرماه با حضور مشاوران متقاضی استان قم آغاز شده و در ادامه فرآیند مصاحبه مشاورین سایر استان­ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در پایان مطرح کرد: این مشاوران پس از تأیید مصاحبه و ساماندهی، مجوز رسمی فعالیت درحوزه­‌های علمیه را دریافت نموده و از حق الزحمه اساتید حوزه­‌های علمیه به صورت ماهانه برخوردار خواهند شد.

نظر شما