شناسهٔ خبر: 69028989 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی کردستان:

۵۰۰ هزار لیتر فرآورده نفتی در کردستان کشف شد

سنندج_فرمانده انتظامی کردستان گفت: ۵۰۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق طی ۶ ماه اول امسال در کردستان کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی ظهر یکشنبه در دیدار با نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: از جمله اقدامات پلیس استان کشف ۵۰۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق در کردستان است که در شش ماه اول امسال انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع ۴۴۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در کردستان کشف و ضبط شده است.

وی تصریح کرد: در استان کردستان ۷۰ درصد جرایم مربوط به جرایم سایبری است و نیاز است با آموزش و آگاه‌سازی شهروندان این مهم امر را کاهش داد.

سردار آزادی از جمع‌آوری یک‌هزار و ۳۰۰ معتاد متجاهر در استان توسط نیروی انتظامی کردستان خبر داد و تصریح کرد: این آمار نشان از تلاش همکاران دارد.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به شعار امسال انتظامی «پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار» بیان کرد: حفظ امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است چرا که در راستای تأمین نظم و امنیت شهدای بسیاری مظلومانه به شهادت رسیده‌اند.

امنیت کردستان مرهون تلاش نیروی انتظامی است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار با تبریک هفته انتظامی به حافظان امنیت در استان، کردستان اظهار کرد: امروز امنیتی که در استان کردستان وجود دارد مرهون زحمات شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی استان است.

ماموستا فایق رستمی با اشاره به اینکه نیروهای نظامی و انتظامی به عنوان حافظان امنیت جایگاه ویژه ای در جامعه دارند، افزود: ایثار و ازخودگذشتگی آنها از نوار مرز تا داخل شهرها مایه افتخار است و مردم کردستان نیز از مردم داری و خدمات نیروهای انتظامی به خوبی یاد می‌کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری از مدیریت خوب فرماندهی انتظامی استان در حفظ امنیت جامعه تقدیر کرد و گفت: اخلاقمداری، فداکاری و ایثار پلیس کردستان به مردم استان ثابت شده است.

نظر شما