شناسهٔ خبر: 69027768 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آرتتا: آرسنال از هاورتز یک مهاجم جدید ساخت

میکل آرتتا معتقد است که کای هاورتز تغییرات بسیاری از زمان حضورش در آرسنال در سبک فوتبالش داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، هاورتز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که چلسی را ترک کند و راهی آرسنال شد تا تجربه بازی تحت هدایت میکل آرتتا را به دست آورد و به نظر می‌رسد که این انتقال به سود او بوده و باعث شده است که عملکرد بهتری را به نمایش بگذارد و پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

این بازیکن در بازی روز گذشته آرسنال برابر ساوتهمپتون در چارچوب دیدارهای هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس که با پیروزی ۱-۳ این تیم به پایان رسید موفق شد چهارمین گلش در این مسابقات و ششمین گلش در این فصل را برای این تیم به ثمر برساند و نشان دهد که این فصل می‌خواهد ستاره موثری برای تیمش باشد.

آرتتا در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره این بازیکن اظهار داشت: «می‌توانید متوجه شوید که اعتماد به نفس او چقدر رشد کرده است. او توپ را می‌گیرد و با آن پیش می‌رود. هاورتز برای پرس کردن از جلو تلاش می‌کند و با تمام سرعت پیش می‌رود. سبک حفظ توپ و جایگیری‌اش در محوطه جریمه هم عالی است.

او یک هافبک هجومی است که به عنوان شماره ۹ بازی می‌کند. هرگز متوجه نخواهید شد که او کجاست و این به‌خاطر مغز فوتبالی این بازیکن است. تمرکز او حالا روی پیروزی در مسابقات است. این تفاوت بزرگی است که پیدا کرده و به بازیکنی جدید تبدیل شده است. بازیکنان خوب زیادی هم در اطرافش هستند اما چیزی در وجود او تغییر کرده است که می‌توانید به خوبی حسش کنید.»

نظر شما