شناسهٔ خبر: 69027517 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اشیای قدیمی برنابئو برای فروش

سانتیاگو برنابئو به حراج گذاشته شد!

باشگاه رئال مادرید بعد از تکمیل بازسازی ورزشگاه برنابئو یکسری اشیای قدیمی ورزشگاه را در وبسایت خود برای فروش گذاشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه در حال تکمیل مراحل آماده‌سازی برای در دسترس قرار دادن اشیاء متعددی است که طی سال‌ها در ورزشگاه موجود بود ولی بعد از بازسازی دیگر جایی برایشان نیست.
رئال مادرید با شهرک ورزشی جدید خود، والدبباس، به طور کامل وارد قرن بیست و یکم شد و با تحول بزرگی که در حال حاضر با استادیوم سانتیاگو برنابئو در حال انجام است، این مسیر را ادامه می‌دهد.

معمار چنین شاهکاری فلورنتینو پرز، موفق‌ترین رئیس تاریخ مادرید، است. حرکت استادانه رئیس بخشی از یک استراتژی بسیار سنجیده برای رقابت با باشگاه‌های بسیار قدرتمندتر از نظر اقتصادی، عمدتاً منچسترسیتی و پاری سن ژرمن است.

2091306

بازسازی این ورزشگاه که در سال 2019 آغاز شد، بهره‌برداری تجاری را با خود به ارمغان آورده که قبلاً سابقه نداشته است. ساخت زمین چمن جمع شونده، که امکان برگزاری رویدادهای غیرورزشی را عملاً روزانه فراهم می‌کند، حدود 450 میلیون یورو وارد خزانه رئال خواهد کرد.

با این حال، حافظه طولانی مدت است و برنابئوی قدیمی حاوی خاطرات بسیاری است که رئال مادرید اکنون می‌خواهد آن‌ها را در اختیار همه هواداران خود قرار دهد. به گزارش "مارکا"، باشگاه قرار است تمام اشیایی را که در دهه‌های اخیر در برنابئو وجود داشته‌اند را به حراج بگذارد.

2091307

همه چیز در وب‌سایت باشگاه
رئال مادرید در حال حاضر از وب‌سایت خود برای نمایش تمام اشیاء موجود برای خرید استفاده می‌کند. از پوسترهای مسابقه تیم گرفته تا صندلی‌های داخل ورزشگاه یا میز و صندلی‌های اتاق مطبوعات تا کمدهای رختکن. اگرچه کمد شماره تاریخی "7" به حراج گذاشته نخواهد شد. کمدی که در اختیار اسطوره‌های بزرگ باشگاه مثل بوتراگنیو، رونالدو و رائول بود.

یکی از مواردی که ممکن است بیشترین تقاضا را داشته باشد، چهار عکس زین‌الدین زیدان مربوط به گل او به لورکوزن در فینال لیگ قهرمانان 2002 است که برای مدتی دیوارهای برنابئو را پوشانده بود.

نظر شما