شناسهٔ خبر: 69018241 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

واگذاری زمین رایگان به ۲۱۴۲ خانواده در سیستان و بلوچستان

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان از واگذاری زمین رایگان به ۲ هزار و ۱۴۲ خانواده مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت این استان تاکنون خبر داد.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان از واگذاری زمین رایگان به ۲ هزار و ۱۴۲ خانواده مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت این استان تاکنون خبر داد.

عطاء اله اکبری گفت: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تکلیف وزارت راه و شهرسازی تخصیص زمین رایگان به مشمولان طرح است که برای تسریع در اجرای این طرح تا کنون زمین برای ساخت ۵ هزار و ۴۸ واحد در سراسر سیستان و بلوچستان تأمین شده است.

وی بیان اینکه در سیستان و بلوچستان شهرهای زابل، هامون، نیمروز، میرجاوه، قصرقند و فنوج مشمول جوانی جمعیت می‌شوند، ادامه داد: به استناد ماده سه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت چنانچه فرزند سوم خانواده‌های متقاضی از ۲۴ مهر ۱۴۰۰ به‌بعد متولد شده باشد و فرم «ج» آنها قرمز باشد به‌منظور مشوق فرم «ج» متقاضی سبز خواهد شد.

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان تصریح‌کرد: بر این اساس متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

اکبری خاطرنشان کرد: متقاضیان قانون جوانی جمعیت علاوه بر دریافت زمین رایگان، برای ساخت آن نیز می‌توانند از تسهیلات پرداختی نهضت ملی مسکن استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما