شناسهٔ خبر: 69016289 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد:

برگزاري دهمين جلسه کميته تخصصي HSE براي ارتقاء ايمني شهر تهران

صاحب‌خبر -
برگزاري دهمين جلسه کميته تخصصي HSE براي ارتقاء ايمني شهر تهران
خبرگزاری آریا - دهمین جلسه کمیته تخصصی سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) ذیل کمیته اندیشه ورز سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با هدف ارتقاء آگاهی و دانش در زمینه مدیریت مخاطرات و ریسک‌ها و همچنین مدیریت تغییرات عوامل سازمانی و محیطی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، سید سجاد موسوی سرپرست دبیرخانه سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) سازمان در این باره اظهار داشت: با توجه به رشد روز افزون دانش در حوزه‌های تخصصی و تغییرات اجتناب ناپذیر در محیط شهری، دهمین جلسه کمیته تخصصی سلامت، ایمنی و محیط زیست ( HSE) برای دستیابی به اهداف و تامین حداکثر بازدهی در فعالیت های حوزه (HSE) با حضور اساتید برجسته دانشگاه‌ها و متخصصین این حوزه در صنایع برگزار شد.
موسوی افزود: بهره‌گیری از مشاوره و تجربیات افراد متخصص و صاحب نظر و در نتیجه توسعه آگاهی و دانش مدیریت مخاطرات و ریسک‌های موجود از جمله اهداف برگزاری این کمیته به شمار می آید.
سرپرست دبیرخانه سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) گفت: کمیته تخصصی (HSE) با روش بهره گیری از طوفان فکری و تحلیل پروژه های حوزه سلامت، ایمنی و محیط زیست و با تجمیع نظرات و پیشنهادات اساتید این حوزه و با استفاده از اطلاعات و گزارشات تحلیلی متقن و با کیفیت نسبت به تعریف برنامه های آتی و در نتیجه مدیریت تغییرات شدید عوامل و متغیرهای سازمانی و محیطی اقدام می نماید.
موسوی افزود: از این رو دهمین جلسه کمیته تخصصی (HSE) با حضور مدعوین حوزه های تخصصی حقیقی و حقوقی در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با طرح موضوعات مربوط به نحوه راهبری کمیته تخصصی، گزارش عملکرد دبیرخانه HSE شهرداری تهران و بررسی خط مشی سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شهرداری تهران برگزار شد.
انتهای پیام/

نظر شما