شناسهٔ خبر: 69014360 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

مقاومت از پس رژیم صهیونیستی برمی‌آید نیازی به ورود ایران نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: جمهوری اسلامی ایران اگر در جایی مصلحت ببیند قطعا درنگی نخواهد کرد، اما من فکر می‌کنم در این مقطع جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که جبهه مقاومت خودش از پس این رژیم برمی‌آید کما اینکه در وضعیت موجود هم ما اگر به صورت واقعی به صحنه اقدامات و عملیات نگاه کنیم، مشاهده می‌کنیم که بچه‌ها نه تنها ضعیف نشدند بلکه قوی‌تر شدند.

صاحب‌خبر -

وحید احمدی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، درباره نقش نفوذ در شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله، گفت: بحث نفوذ مورد جدیدی نیست از گذشته دور همچنان وجود داشته و با توجه به اتفاقاتی که می‌افتد، به اعتقاد بنده قطعا نفوذ در یکسری جا‌ها وجود دارد و ممکن است افرادی در خلأ‌ها نفوذ کرده باشند. بر همین اساس همه مجموعه‌های امنیتی در منطقه که یک هدف را دنبال می‌کنند و آن حوزه مقاومت است، باید به صورت جدی با این موضوع برخورد کنند.

به گزارش منیبان، او با اشاره به تاثیر شهادت دبیرکل حزب‌الله افزود: قطعا این شهادت به روند مبارزات جبهه مقاومت توان بیشتری می‌بخشد. چه رژیم صهیونیستی و چه آمریکا تصور می‌کنند که اگر بتوانند فرماندهان و عزیزانی را به شهادت برسانند، می‌توانند موفق باشند در صورتی که اولا خود این حرکت نشان‌دهنده شکست آنها در جبهه عملیاتی است و ثانیا برای ملتی که شهادت را بالاترین رستگاری برای خودشان می‌بینند، نمی‌توانند از این مسیر موفق شوند.

احمدی تصریح کرد: تصور بنده این است که جمهوری اسلامی ایران اگر در جایی مصلحت ببیند قطعا درنگی نخواهد کرد. من فکر می‌کنم در این مقطع جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که جبهه مقاومت خودش از پس اینها (رژیم اسراییل) برمی‌آید کما اینکه در وضعیت موجود هم ما اگر به صورت واقعی به صحنه اقدامات و عملیات نگاه کنیم، مشاهده می‌کنیم که بچه‌ها (حزب الله) نه تنها ضعیف نشدند بلکه قوی‌تر شدند. 

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اینکه در حوزه جنگ هوایی و امکانات این چنینی اتفاقی بیافتد نمی‌تواند صحنه جبهه و عملیات را تغییر دهد؛ بنابراین جمهوری اسلامی ایران باید براساس مصالح و هوشمندی عمل کند. امکان دارد الان برخی براساس یکسری احساسات عاطفی اصرار داشته باشند که جمهوری اسلامی ایران فلان اقدام را انجام دهد، به نظر من همه مسئولین ما و همه کسانی که در این موضوعات مسئولیت دارند به دقت همه مسائل را رصد می‌کنند و هم در زمانی که احساس کنند باید اقدامی صورت بگیرد، خودشان اقدام می‌کنند.

نظر شما