شناسهٔ خبر: 69011850 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انتقاد از سکوت جهانی در مقابل نقض حقوق کودکان فلسطینی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جهان امروز جنایت‌های استکبارگران و صهیونیست را می‌بیند، ولی هیچ گونه احساس مسئولیتی نسبت به آن نمی‌کند. سکوت جهانی در مقابل نقض حقوق کودکان فلسطینی قابل تحمل نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در مراسم آغاز برنامه‌های هفته کودک اظهار کرد: استکبار در هر کجا که وارد شده فساد و تباهی به وجود آورده تا بتواند بر کشورها دیگر مسلط شود.

وی ادامه داد: اسرائیل جنایات خود را به حدی رسانده که حتی بسیاری از نوجوانان و کودکان فلسطینی در زندان هستند و خانه‌ها را بر سر زنان و مردم بی‌گناه خراب می‌کنند. سکوت جهانی در مقابل نقض حقوق کودکان فلسطینی قابل تحمل نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: جهان امروز جنایت‌های استکبارگران و صهیونیست را می‌بیند، ولی هیچ گونه احساس مسئولیتی نسبت به آن نمی‌کند.

وی با بیان اینکه استکبار نه تنها از انسانیت بویی نبرده بلکه هیچ شناختی از انسان و ابعاد وجودی او ندارند، افزود: نباید از فتنه‌های آخرالزمان بترسیم، چرا که زمان به نفع جبهه مقاومت و اسلام رقم می‌خورد.

امام جمعه بیرجند، به نماز جمعه روز گذشته به امامت مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: برگزاری نماز جمعه روز گذشته در سطح جهان یک پیروزی انسانی و اسلامی جدید بود که دشمن را به تواضع واداشت.

عبادی بیان کرد: در حال حاضر بیداری جهانی در حال شکل‌گیری است و دشمنان هر فتنه و جنایتی که انجام می‌دهند بیداری جهانی هم بیشتر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: امروز بیداری جهانی به کشورهای غربی کشیده شده و جوانان غربی شکنجه‌ها را علیه ستمگران تحمل کرده و راه خود را ادامه می‌دهند.

وی به اهمیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به واسطه تلاش برای پرورش فکر کودکان و نسل نو مکانی مقدس است.

انتهای پیام/253

نظر شما