شناسهٔ خبر: 69000539 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

عراقچی نشان داد ایران در هر شرایطی حامی حزب‌الله است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن تقدیر از عراقچی برای سفر به لبنان گفت: این سفر نشان داد جمهوری اسلامی در هر شرایطی حامی و پشتیبان جبهه مقاومت و حزب‌الله لبنان است.

صاحب‌خبر -
نماینده مجلس:  عراقچی نشان داد ایران در هر شرایطی حامی حزب‌الله است
کد خبر: 677415
|
۱۴۰۳/۰۷/۱۳ ۲۳:۱۴:۴۶

ابوالفضل ظهره‌وند عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به سفر عراقچی وزیر خارجه کشورمان به لبنان گفت: سفر وزیر امور خارجه به بیروت گویای حمایت قاطع جمهوری اسلامی از ملت لبنان و حزب الله است.

به گزارش فارس وی ادامه داد: از سوی دیگر این سفر بیانگر این است که ما در تمامی شرایط حتی در شرایطی که دشمن تمام قد در حال بمباران و کشتار مردم و حمله به سرزمین لبنان است هیچ ابایی نداریم و می‌توانیم در این شرایط در این منطقه حاضر شویم و مراتب حمایت خودمان را به صورت عملی در میدان اثبات کنیم.

این نماینده مجلس اظهار داشت: در همین راستا جا دارد از آقای عراقچی و‌ هیئت همراه ایشان تقدیر و تشکر کنیم. این سفر برای ملت ایران باعث افتخار است و به مردم ما و همه مظلومان و آزادیخواهان و به خصوص جبهه مقاومت دلگرمی داد.

ظهره وند تأکید کرد: سفر آقای عراقچی نشان داد این که گفته می شود ایران در وقت سخت و در هر شرایطی پشتیبان و حامی حوزه مقاومت و ملت‌های منطقه است درست است.

این نماینده مجلس در بخش دیگری با اشاره به حضور گسترده و میلیونی مردم در نمازجمعه امروز تهران اظهار داشت: نماز جمعه امروز هم یک نماز جمعه استثنایی و فوق‌العاده‌ بود، در شرایطی که تروریست‌ها و حامیان آمریکا کماکان مشغول جنایت هستند مردم ایران اتحاد خودشان و‌ حمایت از ولی فقیه را به نمایش گذاشتند و ایستادگی خود را نشان دادند و نشان دادن که تمام قد در مسیر مقاومت هستند.

وی افزود: مردم روز جمعه پشت سر امام خودشان مقام معظم رهبری ایستادند و نشان دادن مسیر انقلاب را با قدرت ادامه خواهند داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نماز جمعه امروز نشان داد که ایران سرزمین نور است و ما امروز مجددا صلابت و اقتدار را در بیانات مقام معظم رهبری دیدیم و این اقتدار به جهانیان منعکس شد.

ظهره وند با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی از مظلومان اضافه کرد: در مقابل شما می‌بینید که امریکایی ها از یک طرف موضع به اصطلاح حقوق بشری دارند اما در عمل می‌بینیم که جز ویرانی و ویرانگری کاری نمی کنند و ثمره ای برای منطقه نداشته و ندارند و بمب‌های چندین تنی خود را به سگ خود در این منطقه‌ می دهند.

برچسب‌ها:

نظر شما