شناسهٔ خبر: 68998027 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

چهار گل و برد یکطرفه در فولاد شهر، خیلی عجیب

ذوب‌آهن 0 - 4 آلومینیوم : باورنکردنی!

سبزپوشان اصفهان در ورزشگاه فولادشهر باختی سنگین مقابل آلومینیوم اراک را پذیرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، امشب تیم‌های ذوب آهن اصفهان و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که تا به حال سبزهای اراکی موفق به پیروزی مقابل گاندوها نشده بودند.

ویدئو: 354912

از طرفی مصاف امشب سومین تقابل محمد ربیعی و مجتبی حسینی به عنوان سرمربیان دو تیم بود آن هم در شرایطی که دو بازی قبلی به ترتیب با نتایج تساوی یک بر یک و برد دو بر صفر ذوب آهن همراه شده بود.

هر چه از شروع مسابقه گذشت آلومینیوم بیشتر مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت و ذوب آهن بیشتر چشم به ضد حمله دوخته بود. با این حال تلاش شاگردان حسینی خیلی زود جواب داد و آنها در دقیقه 17 به گل اول بازی رسیدند. با این گل جذابیت بازی بیشتر شد و هر دو تیم صاحب موقعیت‍‌هایی شدند، اما هیچ یک از آنها راه به جایی نبرد تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم شاگردان حسینی توپشان پُرتر بود و در دقیقه 53 روی حرکتی زیبا با امین کاظمیان به گل دوم رسیدند. آنها در ادامه توپ را به میزبان خود داده بودند، اما هر از گاهی با ضد حمله صحنه‌هایی خطرناک روی دروازه ذوب آهن ایجاد کردند و در دقیقه 86 به گل سوم رسیدند. پس از این گل بود که هواداران ذوب آهن حاضر در ورزشگاه علیه نیما نکیسا، مدیرعامل این تیم، شعارهایی سر دادند. حتی در لحظات پایانی بازی هم بازیکنان آلومینیوم پا پس نکشیدند و در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده گل چهارم را به ثمر رساندند.

داور: فرزاد منصوری 
کمک‌ها: حمیدرضا افشون، هیوا بهمنی و میثم صفاری 
ناظر: محسن قهرمانی

ذوب آهنترکیب ذوب آهن: داود نوشی صوفیانی، رامتین سلیمان زاده (سبحان خاقانی'76)، محمد قریشی، فریبرز گرامی، گریگول چابرادزه (علی اسلامی'51)، امیرحسین جدی، کمال کامیابی نیا (حسن شوشتری'54)، فردین یوسفی (مهدی ممی زاده'46)، پدارم قاضی پور (شایان مصلح '85)، محسن آذرباد و مجید علیاری.

2090447

آلومینیومترکیب آلومینیوم: محمد خلیفه، احسان قهاری، سید مهران موسوی، عارف حاجی عیدی، بهروز نوروزی فرد، امین کاظمیان (طالب ریکانی'74)، امین جهان کهن (ابوالفضل قنبری'86)، بهرام گودرزی، میلاد بدرقه، محمد لطفی (شروین بزرگ'2+90)و رحمان جعفری (رضا جبیره'74).

2090444

توپ گلشرح گل:

گل اول آلومینوم توسط بهروز نوروزی فرد دقیقه 17: -بازی امین جهان کهن ضربه کرنر را روی دروازه ذوب آهن فرستاد و بهروز نوروزی فر با ضربه سر بی‌نقص توپ را به گل تبدیل کرد.

ویدئو: 354886

گل دوم آلومینیوم توسط محمدامین کاظمیان دقیقه 53- بازیکنان آلومینیوم با حرکتی رو به جلو از میانه زمین خود را به درون محوطه حریف رساندند و با پاس رو به عقب توپ به امین کاظمیان رسید و این بازیکن با حرکتی انفرادی و دیدنی مقابل دروازه نوشی صوفیانی توانست دومین گل تیمش را به ثمر برساند.

ویدئو: 354896

گل سوم آلومینیوم توسط طالب ریکانی دقیقه 84- بازیکنان آلومینیوم که دقایقی بود روی دروازه حریف حضور نداشتند، توپ را تا پشت محوطه ذوب آهن آوردند و به طالب ریکانی رساندند و این بازیکن نیز به شوتی سرکش و غیرقابل مهار از پشت محوطه جریمه سومین گل بازی را به ثمر رساند.

ویدئو: 354904

 گل چهارم آلومینیوم توسط عارف حاجی عیدی دقیقه 2+90- عارف حاجی عیدی با فرار از شکاف بین مدافعان ذوب آهن در موقعیت تک به تک قرار گرفت و به خوبی تواست با عبور دادن توپ از بین دستان داود نوشی صوفیانی گل چهارم آلومینیوم را به ثمر رساند.

ویدئو: 354908

کرنومترلحظات حساس:

نیمه اول

دقیقه 6: در حالی که 5 دقیقه ابتدایی مسابقه با مالکیت توپ آلومینیوم همراه بود، بازیکنان ذوب آهن روی یک ضد حمله در آستانه خلق موقعیت بودند که این صحنه با خطای مجید علیاری مهاجم ذوب آهن روی بهروز نوروزی‌فر متوقف شد.

دقیقه 10: در حالی که ذوب آهن با چند بازیکن موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، اما مجید علیاری در تصمیمی عجولانه از پشت محوطه جریمه آلومینیوم اقدام به شوتزنی کرد و توپ او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 16: محمد امین کاظمیان با توپربایی از مدافع ذوب آهن در موقعیت خوب گلزنی قرار گرفت و بعد از ورود به محوطه جریمه این تیم ضربه خطرناکی زد که نوشی صوفیانی با دفع توپ اجازه نداد توپ گل شود.

دقیقه 21: ارسال عالی پدرام قاضی پور روی دروازه آلومینیوم فرصت خوب گلزنی ایجاد کرد، اما توپ از مقابل همه مهاجمان و مدافعان دو تیم عبور کرد و با طی کردن عرض زمین تبدیل به اوت شد.

دقیقه 30: با اشتباه مدافعان ذوب آهن توپ به رحمان جعفری رسید و در حالی که این بازیکن می‌توانست بهتر از این فرصت استفاده کند، اما شوتی محکم و بی‌دقت از پشت محوطه جریمه زد و توپ با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 32:رحمان جعفری توپ را به روی دروازه ذوب آهن فرستاد که با ضربه سر ناقص کمال کامیابی نیا همراه شد و در ادامه امین کاظمیان که خودش طراح این حمله بود با ضربه سر قصد گلزنی داشت ولی نوشی صوفیانی با واکنشی به موقع توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 36: ضربه ایستگاهی آلومینیوم از جناح راست توسط امین جهان کهن زده شد و سید مهران موسوی زودتر از بقیه ضربه سر زد و توپ به شکلی بسیار خطرناک از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

دقیقه 40: ارسال عالی پدرام قاضی پور به درون محوطه آلومینیوم با فعل و انفعالاتی همراه شد و توپ بعد از برخورد به تیر دروازه به رامتین سلیمان زاده رسید و شوت خطرناک او با برخورد به مدافعان حریف تبدیل به کرنر شد.

برای نیمه اول 2 دقیقه وقت تلف شده لحاظ شد.

نیمه دوم

دقیقه 51: گریگول چابرادزه به دلیل مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد تا سومین تعویض محمد ربیعی از روی اجبار باشد.

دقیقه 60: ارسال کرنر محسن آذرباد با ضربه سر علی اسلامی همراه شد اما توپ او با اختلاف از کنار دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.

دقیقه 64: شوت خطرناک و دیدنی بازیکن ذوب آهن با دفع توپ ناقص خلیفه راه به جایی نبرد.

دقیقه 66: پاس در عمق ذوبی‌ها با ارسال از جناح چپ دروازه آلومینیوم همراه شد و در ادامه مهدی ممی زاده ضربه سر خطرناکی به توپ زد اما دقیقا به جایی زده شد که محمد خلیفه حضور داشت و توپ را در آغوش گرفت.

کارت زردکارت‌های زرد:

ذوب آهن: کمال کامیابی نیا (’41)، گریگول چابرادزه (’42)

آلومینیوم: محمد خلیفه (’81)

بولت پرسپولیسحواشی:

* محمد ربیعی در بازدید از چمن ورزشگاه فولادشهر به شدت نسبت به شرایط کنونی چمن اعتراض داشت.

* نماینده فدراسیون فوتبال نیز قبل از شروع بازی نسبت به بلندی چمن ورزشگاه فولادشهر گلایه کرد.

* امید لطیفی و مرتضی تبریزی به علت مصدومیت نتوانستند در این بازی تیم آلومینیوم را همراهی کنند.

* در این بازی خبری از کمک داور ویدئویی نیست.

* ذوب آهن که قصد داشت به بازی برگردد در آغاز نیمه دو تغییر در ترکیب خود انجام داد.

* در دقایقی از بازی هواداران آلومینیوم به سبک آبادانی‌ها تیم محبوب خود را تشویق کردند و ذوبی‌ها نیز مانند طرفداران خیبر گاندوها را مورد تشویق قرار دادند.

* بعد از به ثمر رسیدن سومین گل آلومینیوم، هواداران ذوب آهن ورزشگاه را ترک کردند.

* هواداران ذوب آهن در دقایق پایانی بازی قاسم حدادی فر، بازیکن سال‌های نه چندان این تیم، را تشویق کردند.

نظر شما