شناسهٔ خبر: 68997881 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

نظر رونالدو درباره لیگ قهرمانان آسیا

کریستیانو رونالدو می‌گوید گلزنی و پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا هم برای او بسیار خاص است.

صاحب‌خبر -

رونالدو در طول دوران حضورش در فوتبال اروپا توانست در ترکیب منچستریونایتد و رئال مادرید به افتخارات بسیاری در لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند و قهرمانی‌های متعددی را در این مسابقات به دست آورد و رکوردهای بسیاری را از آن خود کرد تا نامش جاودانه شده باشد.

این بازیکن حالا در ترکیب النصر در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بازی می‌کند و امیدوار است که بتواند افتخاراتی که در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورده بود را این بار در آسیا تکرار کند تا بتواند نامش را به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این مسابقات هم به ثبت رسانده باشد.

رونالدو موفق شد در بازی این هفته النصر در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر الریان که با پیروزی این تیم به پایان رسید هم گلزنی کند و در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه در این باره اظهار داشت: «ما بازی بسیار خوبی داشتیم. این بازی در لیگ قهرمانان بود که همیشه برای من بسیار خاص است.

من فکر می‌کنم که تیم ما و همه بازیکنان بسیار خوب بازی کردند. ما موقعیت‌های گلزنی بسیار زیادی در این بازی خلق کردیم. خوب بازی کردیم و فرصت گلزنی زیادی به حریف ندادیم و همین نشان می‌دهد که شایسته کسب پیروزی در این بازی بودیم.»

نظر شما