شناسهٔ خبر: 68996935 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بازتاب گسترده بیانات رهبر انقلاب در رسانه‌های عربی

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه های نماز جمعه امروز بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عربی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های امروز نماز جمعه مصلی تهران بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عربی داشت.

نماز جمعه امروز مصلی تهران در پی تحولات اخیر از جمله شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در حملات رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت و عملیات موشکی «وعده صادق 2» ایران در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی برگزار شد.

شبکه خبری الجزیره با بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه های نماز جمعه و نیز بزرگداشت مراسم شهید سید حسن نصرالله در مصلای تهران نوشت: دشمنان هرگز بر حماس و حزب الله پیروز نخواهند شد

الجزیره نوشت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان هرگز بر جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و حزب‌الله لبنان پیروز نخواهند شد، تأکید کردند که کشورهای منطقه توانایی دستیابی به امنیت و صلح را دارند، اما مشکل دخالت خارجی است.

رهبر انقلاب ,

رسانه سعودی  العربیه نیز بیانات امروز نماز جمعه رهبر انقلاب را بازتاب داده و از قول ایشان نوشت: ما در انجام وظیفه خود "نه تعلل می‌کنیم و نه شتابزده" عمل می‌کنیم.

شبکه المیادین لبنان نیز گزارش داد رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه امروز تاکید کرد: مقاومت در منطقه با این شهادتها عقب نخواهد نشست و پیروز خواهد شد. المیادین به نقل از رهبر انقلاب نوشت:  عملیات طوفان‌الاقصی حرکتی درست، منطقی و منطبق بر قوانین بین‌المللی و حقوق ملت فلسطین است.

رهبر انقلاب ,

المنار لبنان نیز نوشت که امام خامنه‌ای در خطبه های نماز جمعه و نیز بزرگداشت مراسم شهید سید حسن نصرالله اعلام کرد که مجاهد شهید سید حسن نصرالله زبان گویا و مدافع شجاع مظلومان و مایه دلگرمی و جرأت مبارزان و حق طلبان بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما