شناسهٔ خبر: 68996292 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مسئول جدید بسیج طلاب سپاه کردستان معرفی شد+تصویر

مسئول جدید بسیج طلاب سپاه بیت‌المقدس استان کردستان معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین طه توکلی امروز در مراسم تکریم و معارفه بسیج طلاب سپاه بیت‌المقدس کردستان به بیان خصوصیات شهید سید حسن نصرالله پرداخت و اظهار داشت: این فرمانده دلاور و مجاهد عمر خود را صرف مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی و تقویت جبهه مقاومت کرد.

وی ضمن محکومیت رژیم جعلی و کودکش اسرائیل که تحت زعامت آمریکای جنایتکار هست، راه و هدف شهدای مقاومت را تحت فرماندهی مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز، ادامه‌دار و با صلابت دانست. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: مقاومت در مقابل ظلم و زورگویی‌های اسرائیل و حمایت از جبهه مقاومت تا نابودی رژیم منحوس صهیونیستی ادامه دارد.

به گزارش تسنیم، این مراسم همزمان با گرامیداشت شهدای مقاومت از جمله شهید فقید سید حسن نصرالله بود. حاضران با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا و اسرائیل، جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی در به شهادت رساندن مسلمانان غزه و لبنان و شهیدان هنیه، نصرالله و سردار نیلفروشان را محکوم کردند.

در پایان ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام محمودی، حجت‌الاسلام سلگی به عنوان مسئول جدید بسیج طلاب سپاه بیت‌المقدس استان کردستان معرفی و حکم انتصاب قرائت و اهدا شد. در این مراسم ماموستا رستمی امام جمعه سنندج و سردار جمشید رضایی جانشین فرمانده سپاه کردستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/481/

نظر شما