شناسهٔ خبر: 68994640 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کارشناس اداره کل هواشناسی اصفهان:

باد و باران نواحی شمالی اصفهان را فرا می‌گیرد

اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از وقوع بادهای شدید توام با گردوخاک و احتمال بارش‌ پراکنده باران در نواحی شمال و شمال شرق استان طی ۴۸ ساعت پیش رو خبرداد.

صاحب‌خبر -

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه امروز جوی به نسبت پایدار در سطح استان اصفهان حاکم است، اظهار داشت: آسمان بیشتر مناطق صاف تا قسمتی ابری است و در ساعات بعد از ظهر گاهی وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فردا شنبه و روز یکشنبه به ویژه در نیمه شمالی، شرقی و شمال شرقی استان در ساعات بعد از ظهر و شب وزش باد شدید و گردوخاک، گاهی افزایش ابر و در نواحی شمال شرقی، بارش رگبار پراکنده باران را انتظار داریم.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده نیز در بیشتر مناطق استان بین یک تا ۲ درجه کاهش می‌یابد، گفت: مهاباد از توابع شهرستان اردستان با بیشینه دمای ۳۴ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای سه درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

به گفته معتمدی، بیشینه دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۱ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۴ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

نظر شما