شناسهٔ خبر: 68991251 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جهان نابودی رژیم صهیونیستی را می‌بیند

استاا حوزه و دانشگاه ضمن اشاره به تحولات و رخدادهای اخیر منطقه گفت: جهان نابودی رژیم صهیونیستی را می‌بیند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی صبح امروز در مراسم قالیشویان کاشان ضمن عرض تسلیت شهادت شهید سیدحسن نصرالله، سردار نیلفروشان و شهدای مقاومت اظهار داشت: مراسم قالیشویان کاشان امسال نسبت به سال‌های گذشته با شرایط متفاوتی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ما در تاریخ حوادث سخت زیاد داشتیم، افزود: یکی از حوادث جنگ احد است و آیات متعددی نیز در قرآن به خود اختصاص داده است به نحوی که سرداران و افراد شاخص به شهادت رسید و حضرت علی(ع) 80 ضربه بر پیکر مطهرشان وارد شد.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: در آیه 146 و 147 سوره آل عمران ویژگی مجاهدان و دعای آنان را نقل قول می‌کنند و مسلمانان باید این دو آیه را در زندگی خود پیاده کنند و اول اینکه باید شجاع باشد و فراملی باشند و از این رو یمن، لبنان و عراق از جمله کشورهایی است که فراملی هستند و تشکیلاتی در آنان وجود دارد و از غزه دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما تابع دینی هستیم که امام سجاد فرموده خدایا از تو عذر می‌خواهم اگر به کسی ظلم شده و من سکوت کرده باشم، گفت: ضعف و سستی در مجاهد وجود ندارد و رزمنده نه دست و نه دلش می‌لرزد و از سوی دیگر در مقابل دشمن کرنش نمی‌کند و خاری در مقابل دشمن ندارد و صبور است.

حجت‌الاسلام رفیعی با بیان اینکه حفظ این ویژگی‌ها هزینه دارد، تصریح کرد: خدا در سوره آل عمران و حج وعده داده است که خدا یاری می‌کند و از این رو جهان خواهد دید که دشمن صهیونیستی یقینا نابود می‌شود در حالی که صدام نیز پس از سال‌ها جنایت به درک واصل شد.

وی تاکید کرد: رزمندگان چهار دعا می‌کنند و آن اینکه خدایا مرا ببخش و اگر کوتاهی می‌کنیم ما را ببخش و ما را بر کافران پیروز کن و قدم‌های ما را استوار کن؛ همواره جبهه کفر سرنگون شده است و از این رو خدا همان خدایی است که با یک تکه چوب دریا را شکافت و با تار عنکبوت پیامبر خود را حفظ کرد.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: امروز هر سال این جمعیت به سمت منطقه اردهال می‌آیند و در مراسم قالیشویان شرکت کرده و امامزاده علی بن امام محمد باقر را زیارت می‌کنند در حالی که جایگاه همه امامزادگان یکسان نیست اما آنان در زندگی ما اثر دارند.

وی با بیان اینکه امامزادگان باید تکریم شوند، خاطرنشان کرد: نورانیت، تغییر و تحول، آرامش درونی، حفظ عفاف و حجاب و ازدیاد ارزش‌ها و به نوعی مرکز ارزش بوده از جمله تاثیر امامزادگان در زندگی فردی و اجتماعی افراد است.

حجت‌الاسلام رفیعی از تقویت اعتقادات توسط امامزادگان خبر داد و گفت: امامزاده علی بن باقر برای تبلیغ به منطقه آمده بود و متاسفانه ما از زندگی این بزرگواران اطلاعاتی نداریم و همین نکات موجود برای تکریم این بزرگواران کافی است.

انتهای پیام/801

 

نظر شما