شناسهٔ خبر: 68990969 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در اجتماع ۲ هزار نفری صورت گرفت؛

عهد واره نوجوانان و جوانان ایرانی با سید مقاومت در بهشت زهرا (س)

فاطمه میرزا جعفری

مراسم عهدواره نوجوانان و جوانان ایرانی با سید مقاومت، با حضور ۲ هزار نفر از نوجوانان و جوانان استان‌های تهران و البرز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم عهدواره نوجوانان و جوانان ایرانی با سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله و مردم مظلوم غزه با عنوان «ابناء المقاومه» عصر دیروز پنجشنبه ۱۲ مهر با حضور ۲ هزار نفر از نوجوانان و جوانان استان‌های تهران و البرز در قطعه ۲۱ گلزار شهدا برگزار شد.

در این مراسم که با هدف اعلام همبستگی و حمایت نوجوانان و جوانان کشورمان با همسالان لبنانی و فلسطینی خود برگزار شد، حجت الاسلام اسماعیل رمضانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت به ویژه سید الشهدای مقاومت شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان ضمن تشریح جنایت‌های رژیم صهیونیستی مقاومت را بهترین راهبرد برای نابودی این رژیم کودک‌کش برشمرد.

همچنین جوانان و نوجوانان شرکت کننده در این مراسم در پاسخ به پیام اخیر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی به مردم کشورمان به رجزخوانی پرداختند.

اجرای سرود، شعرخوانی توسط شاعران آئینی و مذهبی و مداحی و ذکر مصیبت توسط نعیم کاوه و موسی رضایی از ذاکرین اهل بیت (ع) از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

نظر شما