شناسهٔ خبر: 68990393 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

این استان‌ها امروز بارانی می‌شوند

منبع: ایرنا

اقتصادنیوز: امروز همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (جمعه) در گیلان، مازندران و گلستان، ابرناکی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

 امروز همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

فردا (شنبه) در گیلان، مازندران و غرب گلستان بارش پراکنده باران و در برخی نقاط خراسان رضوی، خراسان جنوبی، تهران و شمال استان‌های البرز، قم، اصفهان و شرق سمنان رگبار پراکنده و وزش باد نسبتا شدید رخ خواهد داد.

یکشنبه در جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی و نیمه شرقی یزد، افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش بینی می شود.

طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار مستقر می‌شود و فقط روز سه شنبه در ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر رشد ابر، گاهی رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

جمعه و شنبه در دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق و جنوب غرب و یکشنبه در شرق کشور وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در نقاط مستعد پدیده گردوخاک پیش بینی می شود.

طی روزهای جمعه و شنبه در شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز کاهش نسبی دما رخ خواهد داد و از دوشنبه در غالب مناطق کشور افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

در دو روز آینده خلیج فارس و مناطق فراساحلی خزر مواج است.

آسمان امروز پایتخت صاف تا کمی ابری است و در برخی ساعت‌ها با افزایش باد همراه خواهد بود.. بیشینه دمای امروز پایتخت ۲۸ و کمینه دمای آن ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.

 

نظر شما