شناسهٔ خبر: 68984049 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

زرد و آبی‌ها جانانه، برزیل را به بند کشیدند؛

اوکراین، شگفتی‌ساز جام جهانی و غول آینده

شاگردان الکساندر کونسکو در نیمه نهایی جام جهانی برابر بهترین تیم دنیا پس از نمایشی جذاب و ستودنی تسلیم شدند، اما سزاوار تحسین بیشتری خواهند بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اوکراین پس از 28 سال به جمع چهار تیم پایانی آوردگاه بزرگ راه یافت و به تنها تیمی بدل شد که یک نیمه را با پیروزی برابر برزیل پشت‌سر گذاشته است. زرد و آبی‌ها پس از شکست سنگین در مصاف با آرژانتین در نخستین جدال دور گروهی، در سایر مسابقات به پیروزی دست یافتند و به عنوان تیمی شگفتی ساز تک‌خالی‌های برجسته را به رخ جهان فوتسال کشید. با سیستم‌های کاملاً تعریف شده که بین 3-1، با یک بازی محوری کلاسیک و 4-0، با استفاده از سبک منحصر به فرد با سرعت حریفان را به دام انداخت. تیم کسنکو از قدرت بدنی برای به دست آوردن برتری در الگوی بازی شما استفاده می‌کند و به دلیل همین ویژگی در دفاع _ ضدحمله زهردار بوده‌اند.

2089989

دروازه‌بان آن‌ها اولکساندر سوخو یکی از ستاره‌های جام جهانی محسوب می‌شود و در کنار واکنش، رفلکس‌های بی‌نظیرش قابلیت بازی با پای معرکه‌ای دارد و نقش کلیدی در بازی موقعیتی پنج بر چهار اوکراینی‌هاست. او با پای چپ و یک ضربه بی‌نقص یکی از گل‌های پیروزی‌بخش مقابل ونزوئلا را در مرحله یک چهارم نهایی به ثمر رساند.

2089990

پدیده آن‌ها سمنچنکو 21 ساله است که مرجع فنی به شمار می‌رود. او با پاس‌های خوب و دریبل، بازیکنی است که با چهار گل بیشترین موقعیت را برای آبکشین، بهترین گلزن اوکراین در این رقابت‌ها ایجاد می‌کند و بدون شک یکی از ستاره‌های آینده جهان فوتسال خواهد بود.

2089991

اوکراین در کنار سمنچنکو که به شوچنکو فوتسال اوکراین معروف است و همچنین سنگربان محبوبشان سوخو، از بازیکنان توانمندی چون آبکشین، ملنیک و زواریچ بهره می‌برد و این شانس را دارد تا در جدال رده‌بندی به جایگاه سوم جام جهانی تکیه بزند و موفقیت تاریخی را به دست بیاورد.

2089992

اوکراین در جام ملت‌های اروپا از غول‌ها و مدعیان خواهد بود و به نظر می‌رسد پرتغال و اسپانیا باید منتظر مهمان ناخوانده دیگری برای تاج و تخت قاره سبز باشند و این هشدار جدی است.

2089993

نظر شما