شناسهٔ خبر: 68980589 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

یک کارشناس سیاسی:

کوچک‌ترین حماقت اسرائیل پاسخ فوری و کوبنده ایران را در پی دارد

کاشان - یک کارشناس سیاسی گفت: کوچک‌ترین حماقت رژیم صهیونیستی در تعرض به خاک و منافع جمهوری اسلامی پاسخ فوری و کوبنده ایران را در پی دارد.

صاحب‌خبر -

فرامرز کرامتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به پاسخ سپاه مقتدر جمهوری اسلامی به شرارت‌های رژیم صهیونیستی اظهار داشت: از گوشه و کنار می‌شنویم که مقامات رژیم جعلی صهیونیستی اعلام کرده‌اند که به ایران پاسخ خواهند داد ولی رژیم صهیونیستی باید بداند کوچک‌ترین حماقت و تعرضی به منافع و خاک جمهوری اسلامی پاسخ کوبنده و فوری ایران را در پی دارد.

وی با بیان اینکه سگ هار رژیم صهیونیستی باید توسط صاحبش که همان آمریکا است مهار شود، ابراز داشت: موجودیت این رژیم برای دنیا ثمره‌ای جز شرارت ندارد چراکه به هیچ‌کدام از اصول و مبانی انسانی مقید نیستند.

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه باید شریان‌های اقتصادی رژیم صهیونیستی با دنیا قطع شود، تصریح کرد: کشورهای منطقه با انسجام و اتحاد می‌توانند به این مهم جامعه عمل بپوشانند و امیدواریم آنقدر که سیاستمداران این کشورها در حرف مخالف رژیم صهیونیستی هستند در عمل هم اثبات کنند.

وی با اشاره به دلاورمردی‌های رزمندگان جبهه مقاومت در منطقه بر علیه رژیم صهیونیستی گفت: ملت بزرگ ایران در هیچ زمانی از تاریخ بشریت آغازکننده جنگ و نبرد نبوده است ولی در صورتیکه کشور و یا گروه و یا یک رژیم جعلی مثل رژیم صهیونیستی بخواهد به خاک و منافع آن تعرض کند، به شدت پاسخ می‌دهد.

کرامتی با اشاره به برخی از همراهی‌های کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی هشدار داد: در صورتی که از خاک هرکدام از این کشورها بر علیه منافع ایران استفاده شود، جمهوری اسلامی این حق را برای خود قائل است که پاسخی کوبنده به آنها بدهد.

وی با اشاره به اینکه سازمان ملل متحد نه برای همه دولت‌ها و ملت‌ها بلکه برای آمریکا و شرکای او فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: هزاران زن و کودک بیگناه در فلسطین، لبنان و در یمن به شهادت رسیدند ولی از این سازمان که مدعی پاسداری از صلح در جهان است، صدایی در نیامد.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل باید از هشت سال مقاومت جانانه نظام مقدس جمهوری اسلامی در دفاع مقدس درس عبرت بگیرد، گفت: آن زمان با کمترین امکانات و با قدرت ایمان در مقابل رژیم بعثی عراق و هم پیمانانش ایستادیم ولی اکنون ایران از همه نظر قوی و قدرتمند شده است و اجازه نمی‌دهد یک رژیم جعلی که حدود ۷۰ سال بیشتر عمر ندارد به منافع ایران تعرض کند.

وی با اشاره به اینکه شهدای مقاومت اسوه‌های جوانان و نوجوانان ایران و دیگر کشورها هستند، خاطرنشان کرد: ما پیرو دین اسلام هستیم که فرموده است نه باید به کسی ظلم کرد و نه باید زیر بار ظلم رفت و از این رو ملت مقاوم ایران با تاسی از آموزه‌های اسلام با دشمنان ظالم مبارزه می‌کند.

نظر شما