شناسهٔ خبر: 68977864 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مارتین زوبیمندی:

اصلا به‌خاطر رد پیشنهاد لیورپول پشیمان نیستم

مارتین زوبیمندی، هافبک رئال سوسیه‌داد، می‌گوید به هیچ وجه از رد پیشنهاد لیورپول پشیمان نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مارتین زوبیمندی در تابستان با پیشنهاد 60 میلیون یورویی لیورپول مواجه شد و در ابتدا با آن موافقت کرد.

با این حال، ایمانول آلگواسیل، سرمربی رئال سوسیه‌داد، موفق شد نظر زوبیمندی را تغییر بدهد و این هافبک تصمیم گرفت در سن سباستین بماند.

با این حال رئال سوسیه‌داد که فصل گذشته به لطف قرار گرفتن در رتبه ششم لالیگا به لیگ اروپا راه یافت، در فصل جدید عملکرد چندان قابل قبولی نداشته است.

تیم تحت هدایت آلگواسیل پس از هشت بازی متوالی با تنها دو برد در رده چهاردهم قرار دارد و در حال حاضر با اتلتیکو مادرید که در رده چهارم قرار دارد، هشت امتیاز فاصله دارد.

علی‌رغم شروع ضعیف در فصل جاری لالیگا، زوبیمندی همچنان تاکید می‌کند که انتخاب درستی داشته و از رد پیشنهاد لیورپول پشیمان نیست.

2089752

زوبیمندی به نشریه نوتیسیاس گیپوزکوا گفت: "فلسفه من این است که همیشه کاری که می‌خواهم را انجام دهم. لحظات ناراحت کننده‌ای را پشت سر گذاشتم. بهترین تصمیم برای من این بود که در سوسیه‌داد بمانم، خوشحالم و آرامش خوبی دارم. به دلیل خبرنگاران و روزنامه‌ها شایعات زیادی وجود دارد اما در نهایت هیچ اتفاقی نیفتاده است.

البته که از رد پیشنهاد لیورپول پشیمان نیستم، نمی‌توانم بعد از چهار یا پنج بازی در ابتدای فصل چنین فکری داشته باشم. این تصمیم خودم بودم، فکر می‌کردم که بهترین کار است و نتایج اخیر تیم روی تصمیمم تاثیری ندارد. پتانسیل سوسیه‌داد را می‌بینم و برای رقم زدن یک فصل خوب هیجان‌زده هستم."

نظر شما