شناسهٔ خبر: 68976261 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

با دو گل به‌خودی و دو پنالتی از دست رفته؛

پر ماجراترین بازی هفته دوم چمپیونزلیگ!

مصاف پرگل خیرونا و فاینورد در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا با برتری ۳-۲ نماینده هلند به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اولین بازی از روز دوم هفته دوم رقابت‌های ليگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های خیرونا و فاینورد با برتری ۳-۲ هلندی‌ها در اسپانیا به پایان رسید. با این نتیجه فاینورد به اولین برد خود رسید و سه امتیازی شد و خیرونا نیز با تحمل دومین شکست فعلا در جایگاه ۳۱ جدول قرار گرفت.

نکته جالب این بازی به اتفاقات عجیب درون زمین برمی‌گردد. جایی که دو گل از پنج گل بازی گل به‌خودی بود و همچنین هر تیم یک ضربه پنالتی را از دست داد تا بازی از این پرگل‌تر نشود.

در نیمه نخست بازی، چهار دقیقه بعد از آنکه دیوید لوپز برای خیرونا گلزنی کرد، یک ضربه ایستگاهی در نزدیکی سمت چپ محوطه جریمه نصیب بازیکنان فاینورد شد و یانگل هررا با سینه زحمت گل کردن ارسال بازیکن فاینورد را کشید و به اشتباه دروازه خیرونا را باز کرد تا بازی به تساوی بکشد.

2089757

فاینورد ۱۰ دقیقه بعد از این اشتباه مدافع خیرونا، توسط ملامبو به گل دوم رسید و بلافاصله بعد از آن در دقیقه ۳۶، مدافعان خیرونا در روز پراشتباه خود یک پنالتی را هم تقدیم به فاینورد کردند تا فرصت دوبرابر کردن اختلاف نصیب تیم هلندی شود.

این پنالتی را اما آیاسه اوئدا بازیکن ژاپنی فاینورد با مهار عالی پائولو گازانیگا از دست داد تا نیمه نخست با همان نتیجه ۲-۱ به سود فاینورد تمام شود.

2089759

در دقیقه ۶۷، فشار همه جانبه یاران خیرونا برای جبران نتیجه جواب داد و روی اشتباه تیمون ولن روتر دروازه‌بان فاینورد، خیرونا صاحب یک ضربه پنالتی شد. دروازه‌بان فاینورد اما با شیرجه عالی به سمت راست خود، پنالتی بوژان میووسکی را به زیبایی مهار کرد تا تعداد پنالتی‌های خراب شده این بازی به عدد دو برسد و نتیجه همچنان ۲-۱ باقی بماند.

2089758

بعد از آنکه دونی فن د بیک توانست کار را به تساوی بکشاند، این بار روی ارسال از سمت راست، لادیسلاو کریجی مدافع خیرونا به اشتباه و با ضربه سر دروازه خودشان را باز کرد و حساب کار ۳-۲ به سود فاینورد شد.

2089760

جالب آنکه این سومین گل به‌خودی بازیکنان خیرونا در دو بازی آنها در لیگ قهرمانان اروپا بود.

نظر شما