شناسهٔ خبر: 68975698 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

عذرخواهی کاپیتان سلتیک: ببخشید ۷ گل خوردیم!

کالوم مک‌گرگور، کاپیتان تیم سلتیک، از هواداران این تیم که برای حمایت از آنها به آلمان سفر کرده بودند، به دلیل نمایش ضعیف مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا عذرخواهی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، او بدون ارائه هیچ‌گونه بهانه‌ای برای شکست تحقیرآمیز ۷-۱ مقابل بروسیا دورتموند، اذعان کرد که این نتیجه غیرقابل قبول است. این سومین باری است که تیم سلتیک تحت هدایت برندن راجرز در لیگ قهرمانان اروپا در خارج از خانه هفت گل دریافت می‌کند. پیش از این، شکست‌های سنگینی مقابل بارسلونا و پاری سن ژرمن در دوره اول مربیگری راجرز تجربه کرده بودند.

قهرمانان اسکاتلند سه هفته دیگر به مصاف آتالانتا، قهرمان لیگ اروپا، خواهند رفت. مک‌گرگور معتقد است که او و هم‌تیمی‌هایش باید راهی پیدا کنند تا از تکرار چنین شکست‌هایی مقابل تیم‌های برتر اروپا جلوگیری کنند.

2089720

کاپیتان سلتیک پس از پایان بازی، بازیکنان را به سمت ۳۵۰۰ هوادار حاضر در گوشه‌ای از ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک هدایت کرد.

او کمتر از ۲۴ ساعت پس از بازی در مصاحبه‌ای گفت:«ما فقط می‌توانیم از آنها عذرخواهی کنیم زیرا وقتی برای سلتیک بازی می‌کنید و ۷-۱ شکست می‌خورید، یعنی به اندازه کافی تلاش نکرده‌اید. از آنها تشکر می‌کنیم که در کنار ما ماندند. ما می‌دانیم که این اتفاق نباید دوباره تکرار شود.»

او ادامه داد: «همه انتقاد خواهند کرد و این چیزی است که وقتی برای سلتیک بازی می‌کنید، اتفاق می‌افتد. من از تلاش برای بهانه‌تراشی متنفرم. باخت ۷-۱ غیرقابل قبول است.»

2089721

مک‌گرگور همچنین به نکات مثبتی اشاره کرد و گفت: «هنوز نکات مثبتی وجود دارد زیرا فصل به خوبی شروع شده و در بازی مقابل اسلوان عالی بودیم. این نشان می‌دهد که سطح بازی ما چگونه است.»

نظر شما