شناسهٔ خبر: 68973454 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پنل تخصصی نشست سواد فضای مجازی؛

به دنبال بازگشت مرجعيت مجدد به خانواده‌ها هستيم

صاحب‌خبر -
به دنبال بازگشت مرجعيت مجدد به خانواده‌ها هستيم
خبرگزاری آریا - دبیر فیلم و عکس «کدومو»، گفت: توسعه فضای مجازی مرجعیت را از خانواده‌ها گرفته است که به دنیال بازگشت این مرجعیت هستیم.

به گزارش خبرگزاری آریا مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ریحانه دماوندی روز چهارشنبه -11 مهر ماه- در بخش پنل های تخصصی نشست سواد فضای مجازی در مجتمع فرهنگی باغ زیبا اظهار داشت: سرعت توسعه فضای مجازی تغییرات بسیاری را به دنبال داشته است اما ما به دنبال بازگشت مرجعیت مجدد به خانواده‌ها هستیم.
وی با تاکید بر اینکه حتی سریال‌های کره‌ای، آثار پویانمایی‌ها و مجموعه‌ها نمایش خانگی را ارزیابی می کنیم، افزود: پنج معیار برای ارزیابی محصولات سینمایی داریم. این معیارها شامل مواردی چون خشم، ترس و خشونت است.
دماوندی با بیان اینکه معیارهای ما در ارزیابی پویانمایی متفاوت است، گفت: یکی از مسایلی که خانواده‌ها باید نسبت به آنها حساس باشند این است که از میزان آسیب‌های وارده به کودکان در آثار پویانمایی بکاهند. 
دبیر فیلم و عکس «کدومو» خاطرنشان کرد: برای این که دغدغه‌های ما در این حوزه برطرف شود بیش از گذشته شود به حمایت فعالان فضای مجازی نیاز داریم.

نظر شما