شناسهٔ خبر: 68973400 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران :

برگزاري گراميداشت شهداي رسانه و اختتاميه جشنواره ابوذر

صاحب‌خبر -
برگزاري گراميداشت شهداي رسانه و اختتاميه جشنواره ابوذر

خبرگزاری آریا- مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران گفت: همزمان با دومین کنگره ملی شهدای استان، آئین گرامیداشت شهدای رسانه و اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار آریادرساری، عبدالمهدی حق‌شناس ظهر امروز در نشست خبری آئین گرامیداشت شهدای رسانه، اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران و اولین جام رسانه‌ای امید که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، شهردار محمودآباد و اصحاب رسانه در سالن کنفرانس اداره‌کل ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد با اشاره به اینکه استان مازندران 28 شهید رسانه دارد، اظهار کرد: بابت تاخیر در برگزاری اختتامیه جشنواره پنجم از اصحاب رسانه عذرخواهی می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: جای بسی تامل دارد که برخی مسئولان و مدیران شهری پای‌شان را از میزبانی اینگونه مراسمات رسانه‌ای، پس می‌کشند.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران ادامه داد: جام رسانه‌ای امید برای نخستین‌بار در استان مازندران برگزار و طی یک روز 280 خبر تولید شد که به بازدید میدانی و نشست خبری مدیران اختصاص داشت.

حق‌شناس بیان کرد: به‌زودی رونمایی جشنواره ششم ابوذر و نیز جام رسانه‌ای امید طنین ویژه خواهران را خواهیم داشت.

وی در بخش دیگری گفت: حمله موشکی شب گذشته سپاه پاسداران سبب خرسندی مردم و تزریق روحیه جدید به جبهه مقاومت شد.

شهردار محمودآباد نیز در این نشست اظهار کرد: شب گذشته سپاه پاسداران سیلی محکمی به گوش رژیم صهیونیستی نواخت که نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

مهدی اختیاری افزود: در بدو کار دوره ششم در کنار پروژه‌های عمرانی در مدیریت شهرداری بدنبال تبدیل محمودآباد به قطب فرهنگی بودیم.

وی خاطرنشان کرد: هزینه برای امور فرهنگی در واقع سرمایه‌گذاری برای معرفی ظرفیت‌های محمودآباد است.

این مسئول ادامه داد: ما آمادگی کامل خود را برای میزبانی از برنامه‌های فرهنگی و هنری اعلام می‌داریم و از آن استقبال می‌کنیم.

رئیس شورای شهر محمودآباد نیز گفت: ما به مردمان شهرمان قول دادیم که به رویکردهای فرهنگی توجه کنیم و میزبانی این رویداد در همین راستا است.

امیرعلی رحیمی عنوان کرد: ما تلاش کردیم تا در دوره ششم، گام‌های بلندی برداریم و قدم برای شهدا را افتخار می‌دانیم.

رئیس شورای شهر محمودآباد گفت: زمانی که ما پیشنهاد میزبانی داده شد با کمال میل پذیرفتیم و امیدواریم میزبان شایسته‌ای باشیم

 

 

نظر شما