شناسهٔ خبر: 68970994 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه مقاومت خلیل آباد:

بار دیگر اقتدار نیروهای مسلح در سطح بین‌المللی به نمایش گذاشته شد

خلیل آباد- فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه مقاومت خلیل آباد گفت: عملیات وعده صادق ۲ بار دیگر اقتدار نیروهای مسلح در سطح بین‌المللی را به نمایش گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار حسن مقدم ظهر چهارشنبه در دیدار با رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در شهرستان خلیل آباد اظهار کرد: پاسخ قاطع سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی، پوشالی بودن گنبد آهنین و سایر سامانه‌های دفاعی رژیم اشغالگر قدس را نشان داد.

فرمانده سپاه شهرستان با بیان اینکه پس از شهادت اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی در تهران، کشور اسلامی ایران چند ماهی خویشتن داری کرد که این تأخیر موجب جری تر شدن رژیم اشغالگر قدس شد. گفت: به دنبال شهادت سید حسن نصرالله شهید پرافتخار جبهه مقاومت، سردار نیل‌فروشان و تعدادی از فرماندهان جبهه مقاومت به دست رژیم غاصب صهیونیستی این رژیم از خط قرمز جمهوری اسلامی رد شد و لذا در فرصت پیش آمده و با هدف پاسخ به بی شرمی رژیم اشغالگر قدس نیروهای هوا فضا و موشکی ایران جواب دندان شکنی را به رژیم غاصب دادند.

عملیات وعده صادق ۲ دل همه آزادگان عالم و جبهه مقاومت را شاد کرد

در ادامه حسین نوری، مسؤول اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلیل آباد بیان کرد: عملیات وعده صادق ۲ و پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان علیه جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی، دل همه آزادگان عالم و جبهه مقاومت را شاد کرد.

مسؤول اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلیل آباد بیان کرد: نیروهای مسلح با این عملیات بار دیگر اقتدار و عظمت خود را در مقابله با جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی نشان دادند.

وی افزود: این عملیات دل همه آزادگان جهان و جبهه مقاومت و مردم ایران را شاد کرد و صهیونیست‌های جنایتکار را به سزای اعمال غیرانسانی رساند.

نوری با اعلام آمادگی از طرف جامعه هدف دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در شهرستان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح و ارتش کشورمان به دلیل انجام عملیات وعده صادق ۲ تشکر کرد و گفت: این حرکت غرورانگیز موجی از شادی را برای ملت ایران به وجود آورد.

نظر شما