شناسهٔ خبر: 68969608 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه اهل سنت ارومیه:

اقدام سپاه پاسداران یک پاسخ مشروع و به‌حق بود

ارومیه- امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: اقدام سپاه پاسداران در پاسخ موشکی به اسراییل یک پاسخ مشروع و به‌حق بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، ماموستا مامد کلشی نژاد با اشاره به پاسخ کوبنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به رژیم منحوس و جعلی اسرائیل غاصب به دلیل ترور ناجوانمردانه فرماندهان ارشد جبهه مقاومت و با اشاره به حمله موشکی شب گذشته سپاه پاسداران به اسرائیل اظهار کرد: این حمله در پاسخ به جنایات بی‌وقفه‌ای بود که رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: رژیم اشغالگر مدت‌هاست که حقوق انسانی و بشری مردم مظلوم فلسطین را زیر پا گذاشته و در این میان، شهادت اسماعیل هنیه و شهادت سید حسن نصرالله نقطه اوج این ستم‌ها بود.

ماموستا کلشی نژاد افزود: این اقدام، نمونه‌ای روشن از همبستگی و اتحاد میان ملت‌های مسلمان است، سپاه پاسداران به‌عنوان یکی از ستون‌های مقاومت اسلامی، نشان داد که دفاع از حقوق مردم فلسطین تنها بر عهده یک ملت یا یک قوم نیست؛ بلکه این وظیفه تمامی مسلمانان جهان است.

امام جمعه اهل سنت ارومیه یادآور شد: وحدت اسلامی در برابر استکبار و ظلم، نیاز مبرم ماست و این حمله موشکی به تل‌آویو در راستای تحقق این وحدت بود.

وی در خصوص واکنش‌های احتمالی جهانی به این حمله عنوان کرد: انتظار ما از کشورهای مسلمان این است که در برابر فشارهای بین‌المللی که ممکن است پس از این اقدام به وجود بیاید، ایستادگی کنند.

کلشی‌نژاد گفت: ملت‌های مسلمان باید به‌صورت متحد و یکپارچه از جبهه مقاومت حمایت کنند. اکنون زمان آن است که کشورهای اسلامی، با همکاری و اتحاد، به هرگونه فشاری از سوی رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش پاسخ دهند.

وی افزود: این مبارزه، مبارزه‌ای نیست که فقط به یک کشور یا یک گروه محدود شود؛ بلکه مبارزه تمامی امت اسلامی برای آزادی قدس و دفاع از کرامت انسانی است.

کلشی‌نژاد با بیان اینکه این حمله به تضعیف بیشتر رژیم صهیونیستی و نزدیک شدن به آزادی قدس عنوان کرد: رژیم صهیونیستی از درون تضعیف شده و با چنین اقداماتی، این ضعف عیان‌تر خواهد شد، ملت فلسطین و جبهه مقاومت هر روز قوی‌تر می‌شوند و این مسئله به آزادسازی قدس نزدیک‌تر می‌شود، این حملات موشکی، پیام محکمی به رژیم صهیونیستی بود که دیگر نمی‌تواند به جنایاتش ادامه دهد بدون اینکه پاسخی قاطع دریافت کند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه خاطرنشان کرد: مقاومت، تنها راه آزادسازی قدس است، باید همچنان با ایمان به خداوند، به این مسیر ادامه داد، ملت‌های مسلمان باید در کنار یکدیگر بایستند و از برادران و خواهران فلسطینی خود حمایت کنند، آینده از آن مظلومان و ستمدیدگان است و با ادامه این مسیر، به آزادی قدس و پیروزی نهایی نزدیک خواهیم شد.

نظر شما