شناسهٔ خبر: 68969316 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه ارومیه:

عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ دل امت اسلامی را شاد کرد

ارومیه- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:عملیات غرورآفرین و رعدآسای وعده صادق ۲ دل امت اسلامی و همه آزادگان عالم را شاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر چهارشنبه در تجمع ۵۰ هزار نفری دانش آموزان آذربایجان غربی که در حسینیه ثار الله ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عملیات غرورآفرین و رعدآسای وعده صادق ۲ دل امت اسلامی و همه آزادگان عالم را شاد کرد.

وی گفت: ملت ایران آماده جانفشانی و حضور در جبهه‌های مقاومت هستند و اگر رهبری صلاح بدانند با حضور گسترده و پرشور آماده حضور در میدان و حذف دشمن صهیونیستی هستیم.

سردار سرتیپ دوم محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این تجمع با اشاره به این که عملیات وعده صادق ۲ اقتدار و عظمت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان کشید گفت: اگر دشمن صهیونیستی دوباره خطایی از او سر زند پاسخ بعدی ایران اسلامی کوبنده‌تر و دردناک‌تر خواهد بود.

تجمع بزرگ بیش از ۵۰ هزار نفری بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی در حمایت از عملیات وعده صادق ۲و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شهید سید حسن نصر الله و تعدادی از فرماندهان حزب الله برگزار شد.

در این تجمع حاضران با سر دادن شعارهایی از جمله (ای رهبر آزاده آماده ایم آماده و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل) از پاسخ موشکی سپاه به گستاخی‌های رژیم صهیونیستی حمایت و قدردانی کردند.

نظر شما