شناسهٔ خبر: 68965521 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فردا پنجشنبه؛

کتاب «هیچ شکایتی ندارم» در فرهنگسرای اخلاق رونمایی می‌شود

زینب رازدشت تازکند

کتاب «هیچ شکایتی ندارم» نوشته حمیده مُشگی، پنجشنبه ۱۲ مهر در فرهنگسرای اخلاق رونمایی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «هیچ شکایتی ندارم» نوشته حمیده مُشگی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و در قالب برنامه «مهر واژگان» پنج شنبه ۱۲ مهر در فرهنگسرای اخلاق رونمایی می‌شود.

کتاب «هیچ شکایتی ندارم» دومین اثر نویسنده‌اش است که پس از مجموعه داستان «شهیدی که شهید نشد» به چاپ رسیده و شامل ۱۸ داستان کوتاه با رویکردی کاملاً اجتماعی و رئال می‌شود. این‌داستان‌ها به معضلات و مشکلات اجتماعی می‌پردازند و دنیا را از نگاه آدم‌هایی با طیف‌ها و سن‌های متفاوت به چالش می‌کشند.

کتاب مورد اشاره می‌کوشد به مسائل مردم، به خواست‌ها و خواستن‌های آدم‌ها، به ویژگی‌ها و مسائل زندگی فردی و حتی زندگی جمعی. داستان‌ها کوتاه و بدون اطناب هستند اما حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند.

کتاب «هیچ شکایتی ندارم» نوشته حمیده مُشگی در ۱۱۴ صفحه، شمارگان ۱۰۰۰ نسخه توسط انتشارات ناران منتشر شده و نشست نقد و بررسی آن با حضور حمیده مُشگی نویسنده کتاب، طاهره امینی جزه کارشناس ادبی و ستاره محمدی منتقد ادبی و اعضای کانون ادبی زنگ داستان و علاقمندان به داستان نویسی همراه است که به تکنیک‌های داستان می پردازند به فرم و محتوای آن، که آیا فرم در خدمت محتوا بوده و آیا عناصر داستان به اندازه کافی نویسنده را برای بیان حرف هایش کمک کرده است.

رونمایی این‌کتاب، پنجشنبه ۱۲ مهر از ساعت ۱۴:۳۰ در فرهنگسرای اخلاق واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار برگزار می‌شود.

نظر شما