شناسهٔ خبر: 68959279 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گنابری: با هیچ مربی‌ای مثل کمپانی مدعی نبودیم

سرژ گنابری، هافبک بایرن مونیخ، از حضور ونسان کمپانی روی نیمکت این تیم خوشحال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب در انگلیس به مصاف استون ویلا می‌رود. بایرن در اولین بازی این فصل با نتیجه 9-2 از سد دیناموزاگرب گذشت.

سرژ گنابری امیدوار است بایرن با هدایت ونسان کمپانی با ذهنیتی که این مربی دارد، در بازی فردا نمایش خوبی داشته باشد.

سرژ گنابری درباره وضعیت خود در بایرن مونیخ گفت: "در چند هفته و ماه گذشته شرایط بهتری نسبت به اواخر فصل گذشته داشته‌ام. در این فصل احساس خوبی دارم، استراحت طولانی داشتم و متأسفانه یورو را از دست دادم که تلخ بود. اکنون بدنم در شرایط خوبی است و مشتاقم که دوباره بازی‌های زیادی انجام دهم."

تیم ملی آلمان؟

فکر می‌کنم قبلاً گفته‌ام که هیچ چیزی بدتر از قهرمان نشدن رویدادی مانند یورو آن هم وقتی میزبان هستید، نیست. این ناکامی بسیار تلخ بود اما در یک نقطه باید آن را پشت سر بگذارید و ادامه دهید. به همین دلیل بسیار خوشحالم که بتوانم دوباره برای آلمان بازی کنم.

ونسان کمپانی چه چیزی را در تو تغییر داد؟

تغییر زیادی در مورد موقعیت من وجود ندارد. بازی تیمی ما در حال حاضر بسیار خوب و همچنین بسیار مسلط است. احساس خوبی داریم. می‌خواهیم تا جایی که ممکن است مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم و در خط حمله کارآمد باشیم.

بازی فردا؟

استون ویلا تیم بسیار قدرتمندی است که اخیراً زیر نظر اونای امری بسیار باثبات بوده و از نظر بدنی قوی است. بازی بسیار طاقت‌فرسا و سختی خواهد بود. آن‌ها همچنین به خوبی دفاع می‌کنند. بنابراین فردا کار آسانی نخواهیم داشت.

2089252

آیا در تابستان به فکر ترک بایرن مونیخ بودی؟

در واقع این کار را نکردم. هنوز دو سال از قراردادم باقی مانده و هیچ زمان فکری برای ترک بایرن نداشته‌ام. هرگز نمی‌خواستم بایرن را ترک کنم، حتی زمانی که شایعات زیادی به راه افتاد.

کمپانی؟

مربی یک میل خاص و شدت بالا می‌خواهد تا به هیچ حریفی فرصت ندهیم. این چیزی است که ما را متمایز می‌کند، احساس بسیار خوبی است که دوباره اینقدر مسلط هستیم. در سال‌های اخیر نتوانسته‌ بودیم این کار را به این خوبی انجام دهیم.

نظر شما