شناسهٔ خبر: 68951995 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

بیانیه جمعیت جانبازان در پی شهادت سیدحسن نصرالله

منطق بازگذاردن دست غاصب وحشی دیوانه و بستن دست و پای مظلوم و ستم دیده و بی دفاع کردن او توسط خناسان با کلمات فریب دهنده «خویشتن داری» و «نیفتادن در تله جنگ»، ترفند تئوری دوقطبی کردن کشورها به سلطه گر و سلطه پذیر برای تغییرنکردن نظم ستم محور جهانی است.

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نیوز‌، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در پی شهادت مجاهد نستوه سیدحسن نصرالله  بیانیه ای صادر کرد.

جزئیات این بیانیه به شرح زیر است:
 
«دنیای اسلام، شخصیتی باعظمت را؛ و جبهه‌ی مقاومت پرچمداری برجسته را، و حزب الله لبنان رهبری کم‌نظیر را از دست داد، ولی برکات تدبیر و جهاد چند ده ساله‌ی او هرگز از دست نخواهد رفت.»
پیام مقام معظم رهبری7مهر1403
واقع بینی و تحلیل جریانی رخدادها هدایتگر ما در شناخت ابعاد حوادث مهم اجتماعی سیاسی خواهد بود. خبر بهت آور شامگاه ششم مهر ماه و در پی آن اعلام شهادت رهبر حزب الله لبنان ، فضای متفاوتی را در عرصه خبر و تحلیل در رسانه ها رقم زد. جریان شناسی پیدایی صهیونیزم وکینه ورزی این قوم علیه بشریت و مسلمانان تاریخچه خاص خود را دارد . نام انگلیس، پیر استعمار و در ادامه آمریکا و توافق قدرت های شرق و غرب برای قانونی نشان دادن غصب سرزمین فلسطین، با ورق خوردن تاریخ تا عملیات طوفان الاقصی چهره ای دیگر یافت. 
افسانه اقتدار 75 ساله سیاسی، نظامی، امنیتی و نفوذ ناپذیری رژیم اشغالگر در مقابل گروهی اندک از فلسطینیان غزه و جهاد اسلامی پیش روی جهانیان قرار گرفت . تارو پود همه بافته های حاکمیت از نیل تا فرات، معامله بزرگ قرن و محو تمام نمادهای کشور فلسطین جای خود را به تهدید موجودیت رژیم جعلی داد.
آنچه در آستانه یکساله شدن طوفان الاقصی (15مهر، 7 اکتبر) در جریان است دیده شدن پرچم مظلومیت فلسطین و شرارت سگ هار صهیونیستی در کشتار بیش از 41 هزار زن، کودک و مردم عادی غزه و 96 هزار جانباز و مجروح است. فریاد دفاع از فلسطین و نفرت از رژیم کودک کش در مراکز دانشگاهی چهار قاره و درگیری ملت ها با نیروهای ضد شورش، اقتدار مظلوم و ناقوس مرگ رژیم را به صدا درآورد.
آنچه بعد از وعده صادق و در پی آن ترور رهبر حماس، اسماعیل هنیه و عملیات اربعین حزب الله لبنان و بی نتیجه بودن زنجیره ای از ترورها و شخم زدن تمام زیرساخت های غزه پیش آمد، حاصلی جز استحکام اراده فلسطینیان و انسجام ساختار جبهه مقاومت و زیر بار نرفتن حماس از مواضع راهبردی خود نشد.
رخداد ضدبشری ترور سایبری با مسلح کردن پیجرها، اعتراض بین الملل را علیه آمریکا ، اروپا و مرتجعین منطقه و سازمان های خود فروخته بین المللی به همراه داشت . آنچه حیات و مرگ بی هویت های صهیونیست را تهدید کرده و می کند اقتدار و هماهنگی شگفت انگیز جبهه مقاومت در برابر چهره پر نیرنگ و فریب آمریکا و صهیونیزم است . 
چراغ سبز راهبردی احزاب دموکرات وجمهوری خواه آمریکا، حمایت تمام عیار انگلیس ، فرانسه و آلمان و بی عملی کشورهای عربی منطقه، در شامگاه ششم مهر اتفاقی غیر متعارف را در روند جنگ، پیش رو قرار داد. شکستن همه خط قرمزها با فروریختن 56 تن بمب سنگرشکن توسط 8 جنگنده اف 35 با هدایت ماهواره های آمریکایی در فاصله زمانی کوتاه ومحیطی محدود، عمق وحشت و استیصال سگ هار صهیونیستی را نشان داد که در واقع اعلان جنگ تمام عیار و نوعی به آتش کشیدن منطقه بود که در کلام مقام معظم رهبری واقعیت خود را نشان داد:
«کشتار مردم بیدفاع در لبنان از سوئی بار دیگر خوی درندگی سگ هار صهیونیست را برای همه آشکار کرد، و از سوئی کوته‌نظری و سیاست ابلهانه‌ی سران رژیم غاصب را به اثبات رساند. باند ترور حاکم بر رژیم صهیونیست از جنگ جنایتکارانه‌ی یک ساله‌ی خود در غزه درس نگرفتند و نتوانستند بفهمند که کشتار دستجمعی زنان و کودکان و مردم غیر نظامی نمیتواند در ساخت مستحکم سازمان مقاومت اثر بگذارد و آن را از پا بیندازد.» 
جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بر این باور است که عملیات مشترک آمریکا و صهیونیست با انفجارهای پرحجم و بی سابقه در سه دقیقه برای زمین گیر کردن اراده حزب الله و جبهه مقاومت و هیجانی کردن فضای رسانه ای از اهداف طراحان بود. آن ها می کوشیدند با جنگ شناختی و بهره گیری حداکثر از تروریسم رسانه ای، منطق تحلیل نقطه ای و و القای پیام وحشت، سرنوشت جنگ را به شکست رقم بزنند و تحقیر ارتش خود را در جریان عملیات افتخار انگیز وعده صادق جبران کنند . باید بدانیم نقش نفوذی های وطن فروش داخلی در ادامه ی شعار «نه غزه نه لبنان» بار دیگر خود را نشان داد. 
جمعیت جانبازان تاکید دارد که محاسبه غلط آمریکا و رژیم صهیونیستی در آستانه رقابت ترامپ و هریس برای ریاست جمهوری، به شکست کشاندن جبهه مقاومت را شرط حمایت رژیم صهیونیستی از انتخابات قرار داده است.
 باورمندی جبهه مقاومت و حزب الله لبنان به فرهنگ شهادت و مکتب مقاومت همواره آنان را مصمم تر از پیش کرده است. چرا تردید افکنان سست تحلیل داخلی نمی خواهند تجربه پیروز برآمدن حق بر باطل را در سخت ترین شرایط تاریخ باور کنند و دائما با پروژه بزرگ نمایی دشمن، ترس و وحشت را بر دلهای مومنین آوار می کنند؟ چه شفاف مقام معظم رهبری فرمودند:« یکی از پایه‌های جنگ روانی این است که دشمنان این ملّت را بزرگ‌نمایی کنند؛ از اوّل انقلاب دائماً از طرق مختلف به ملّت ما تفهیم میشده، القا میشده و تزریق میشده که بترسید؛ از آمریکا ، از صهیونیست‌ها، از انگلیس ، از مانند اینها بترسید. یکی از هنرهای بزرگ امام بزرگوار این بود که این ترس را از دلهای ملّت بیرون آورد، به ملّت احساس اعتماد داد، احساس خودباوری داد؛ ملّت احساس کردند که یک نیرو و توان درونی دارند که به اتّکاء آن میتوانند کارهای بزرگ انجام بدهند و دشمن هم نمیتواند و دستش آن‌چنان که وانمود میکند پُر نیست.»
و در بیانی دیگر فرمودند: «طبق صریح آیات قرآن عقب‌نشینی در مقابل جنگ روانیِ دشمن در عرصه‌ ی نظامی، خشم و غضب الهی را به‌دنبال دارد.»
تجربه موفق غلبه پیدا کردن مسلمانان از شعب ابی طالب تا فتح مکه و حاکمیت یافتن بر دو امپراطور زمان خود، پیروز برآمدن منطق الهی بر منطق شیطانی را در سرنوشت امت های با بصیرت نشان می دهد .
ترور سید عباس موسوی دبیرکل پیشین حزب الله و فرزندش در ناباوری دشمن، سازمان و تشکیلاتی قدرتمند و غیر قابل نفوذ را با مدیریت دبیرکل جوان سید حسن نصرالله طی 32 سال به انسجام و تناوری رساند که تکیه دولت و ملت لبنان به این تشکیلات است . حمایت های راهبردی حزب الله از مردم سوریه و عراق در جریان داعش و اقدامات هماهنگ با انصارالله ، حشدالشعبی ، نجبا و حماس در مقابل صهیونیست ها نشان داد ریشه های عمیق این شجره طیبه قابل قیاس با بسیاری شکست های قیام های دولت ها مقابل نظام سلطه نیست.
جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی همگان را فرا می خواند تا پرچم شکوهمند فرهنگ جهاد وشهادت را که فراتر از مقایسه های مادی بشری می تواند با اعتماد به خداوند که فرمود:« من عمل شما را به دوبرابر، هفت برابر، هفتاد برابر و هفتاد هزار برابر بالا می برم.» الگو قرار دهند و بی هیچ تردیدی دیگر منطق های مادی ضد بشری را ملاک داوری قرار ندهند که خداوند وعده فرمود که «ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم».
آنچه در تاریخ انبیا، بعثت پیامبر اکرم(ص)، غلبه حجاز بر امپراتوری ایران و روم، پیروزی انقلاب اسلامی، شکست اجماع شرق و غرب در مقابل اراده جمهوری اسلامی، سقوط مارکسیستها از شرق ، و رو به زوال رفتن نظام سلطه غرب، قدرت نمایی های جبهه مقاومت و اجماع بزرگ اربعینینان و... آینه تمام نمای حمایت حضرت حق از مجاهدان صبور در فراز و فرود حوادث است. 
منطق بازگذاردن دست غاصب وحشی دیوانه و بستن دست و پای مظلوم و ستم دیده و بی دفاع کردن او توسط خناسان با کلمات فریب دهنده «خویشتن داری» و «نیفتادن در تله جنگ»، ترفند تئوری دوقطبی کردن کشورها به سلطه گر و سلطه پذیر برای تغییرنکردن نظم ستم محور جهانی است .
جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با ایمان راسخ به صراط مستقیم جبهه مقاومت آزادی قدس، جهاد همگان برای بازگرداندن سرزمین غصب شده فلسطین را تاکید میکند و کید شیطان و خناسان را در مقابل هوشیاری و بصیرت مجاهدان ضعیف می داند. راه گسترش جغرافیای سرزمینی و معرفت مقاومت، واقعیت بخشیدن به جبهه متحد امت اسلام است. در نگاه جریانی به حرکت و عزم شکوهمندی که برای رسیدن به قله، پیش روست باید همه ظرفیت هایمان را در راستای رسیدن به هدف به صحنه بیاوریم و با هر پیشروی و عقب نشینی تاکتیکی اعتماد خودمان را به راهبردها از دست ندهیم .
به دولتمردان توصیه میکنیم بجای آغوش بازکردن بر روی آمریکای خبیث و جنایت پیشه و دست دراز کردن برای اعلام صلح و برادری به منطق و هشدارهای روشن حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری برگردند و فریب وعده های پوک و پوچ آن ها را نخورند . « فلسطین پیروز است، حزب‌الله پیروز است. پیروزی نهایی در این نبرد متعلّق به جبهه‌ی مقاومت و جبهه‌ی حزب‌الله خواهد بود.» «خون شهید سید عباس موسوی بر زمین نماند، خون شهید سید حسن هم بر زمین نخواهد ماند.»
 
جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی 
10مهر 1403

نظر شما