شناسهٔ خبر: 68949451 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کشف انبار اسباب‌بازی‌های قاچاق در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف یک انبار ۵۰ میلیارد ریالی اسباب‌بازی قاچاق در شهرری خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۰ کارتن انواع اسباب‌بازی قاچاق در بازرسی از این انبار کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در جمع خبرنگاران، با تأکید بر برخورد قاطعانه پلیس با قاچاق و احتکار کالا گفت: قاچاق و احتکار به اقتصاد کشور ضربه می‌زند و مقابله با آن از اولویت‌های اصلی پلیس است.

وی با بیان اینکه با هدف حمایت از تولیدات داخلی و برخورد با سودجویان، طرح مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان ری اجرا شد، افزود: در اجرای این طرح مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این فرماندهی با انجام تحقیقات از وجود اقلام قاچاق در یکی از انبارهای محدوده خیابان فدائیان اسلام مطلع شده و با هماهنگی قضایی به این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به کشف بیش از 100 کارتن انواع اسباب‌بازی قاچاق در بازرسی از این انبار، گفت: در این خصوص یک متهم حدوداً 40 ساله دستگیر و پس از تکمیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی اعزام شد و ارزش این وسایل توسط کارشناسان، حدوداً 50 میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ طرهانی با اعلام اینکه حمایت از تولیدات داخلی وظیفه همه است، در پایان خاطرنشان کرد: با عدم استقبال از کالاهای قاچاق می‌توان در شکوفایی تولید داخلی نقش آفرینی کرد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما