شناسهٔ خبر: 68947396 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اختصاص اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی به جاده گناباد-دوغارون

یکی از شریان‌های مهم که می‌تواند نقش بسزایی در توسعه گناباد داشته باشد و این روزها مسیر تردد تریلرها و کامیون‌های زیادی است جاده گناباد به دوغارون است که اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی به آن اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، داشتن جاده های ایمن یکی از زمینه های توسعه در هر منطقه ای محسوب می‌شود و شهرستان گناباد به واسطه نزدیکی به مرزها نیازمند داشتن مسیرهای استاندارد است.

پرونده جاده های مواصلاتی گناباد را چند وقتی است در خبرگزاری تسنیم باز کرده ایم و این مهم را پیگیری می‌کنیم که با توجه به اولویت در ابتدا جاده گناباد به قاین که بیشترین میزان فوتی و جرحی را در استان داشته پیگیر شده ایم. یکی دیگر از شریان‌های مهم در این منطقه که می‌تواند نقش بسزایی در توسعه شهرستان داشته باشد و این روزها مسیر تردد تریلرها و کامیون‌های زیادی است، جاده گناباد به دوغارون است.

این جاده که مسیر تردد روستائیان بخش پسکلوت شهرستان گناباد است، روزانه شاهد تردد زیادی از خودروهای سبک و سنگین است که به دلیل دو طرفه و کم عرض بودن و داشتن نقاط حادثه‌ساز، شاهد تصادف در آن بوده و نیازمند توجه بیشتر است و در این سال‌ها روستایی در مسیر نیست که عزیزی را از دست نداده باشد.

با فعالیت دوره جدید مجلس شورای اسلامی و انتقال این موضوع به نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گویا خبرهای خوشی به مردم منطقه رسیده است.

هادی محمدپور، نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گناباد بیان کرد: یادمان نرفته و نمی‌رود که در این سالها، جاده کم‌عرض و بی‌کیفیت مسیر اتصال روستاهای بخش پسکلوت به گناباد، چقدر قربانی گرفت و صدها خانواده را عزادار کرد.

وی ادامه داد: پیگیری این محور را به صورت جدی در دستور کار قرار دادیم و هفت بار برای آن به سازمان راهداری کل کشور رفتم تا برای تعریض و اصلاح و بهسازی مسیر مناقصه انجام شود.

نماینده مردم گناباد و بجستان خاطرنشان کرد: بعد از دریافت دستور از ریاست سازمان پیگیری ها انجام شد تا در سامانه ثبت و با 60 میلیارد تومان در مرحله اول، ابلاغ شد.

 محمدپور عنوان کرد: 20 میلیارد تومان برای بهسازی راه های روستایی شهرستان بجستان که قبلا مجوز مناقصه آن صادر شده بود، در سامانه فراخوان مناقصات سازمان راهداری بارگزاری می‌شود.

خبرگزاری تسنیم در راستای رسالت خود جهت پیگیری مطالبات مردمی طی گزارش‌هایی تحت عنوان «کلاف سردرگم محور گناباد به دوغارون/کامیون و تریلی در محور ویژه ماشین‌های سبک جولان می‌دهند» و « محور گناباد ـ دوغارون همچنان قربانی می‌گیرد/ "جاده‌ مرگ" راه حل ندارد؟» و « برخی نواقص جاده گناباد به مرز دوغارون برطرف شد» پرداخته است.

انتهای پیام/282

نظر شما